سلام دوستان

میخواستم اگه میتونید منو کمک و راهنمایی کنید توی شرایط خوبی نیستم

من 25 سالمه . شهریور امسال نامزد کردم . همسرم مهراد خیلی خوبه خدا رو شکر . از نظر قیافه همونی بود که تو رویاهام میخواستم . منم سر همین بلافاصله جواب دادم . اما الان مشکلاتی دارم که روز به روز عصبی تر و گوشه گیر ترم میکنه .

اولیش اینه همسرم 1 خواهر دو قلو داره ( 1.5 دقیقه اختلاف تولدشون هست خیلی به هم شبیه اند مثل سیبی که از وسط نصف کرده باشی ) و مشکل اینجاست روابطشون خیلی صمیمیه . نمیدونم به خاطر دو قلو بودنشونه یا نه .

مثلا غذای مورد غلاقه رنگ,نوع لباس پوشیدن, نوع حرف زدن , علایق و همه چیشون یکیه ، برام خیلی سنگینه اینو میگم ولی احساس میکنم رابطه همسرم با خواهرش صمیمی تر از منه . من ادم حسودی نیستم ولی این خیلی اذیتم میکنه

با هم بیرون میرن,راحت ازش پول میگیره ( البته وضع مالیشون خوبه ) ماشینو سوار میشه و .. کادو تولد براش از این ایفون جدیدا خرید برا من یه گوشواره نه چندان گرون :(( دیگه دارم دیوونه میشم

مورد بعدی اینه

خونواده هامون اختلاف سطح دارند . احساس میکنم پدر مادرم دارن عذاب میکشن . اونا خونواده متمولی هستند و ما متوسط رو به پایین .

بعضی وقتا وقتی جمع میشیم این اختلاف سطح تو لباس پوشیدن و ... خودشو نشون میده . اولین بار رفتیم خونشون خانومی چایی اورد پدر من کارگره سن و سالی هم داره به خانومه سلام و احوالپرسی کرد بعد خانومه هم جواب نداد پدر همسرم گفت خدمتکاره . من خیلی خجالت کشیدم خیلی دلم برای بابام سوخت .

یا مثلا با کفش تو خونه رفت و امد میکنن و .. احساس میکنم جهیزیه ای که من دارم به نسبت خونه ای که همسرم قراره بگیره یه شوخیه بزرگه . چون قیمت تلوزیونی که دارن اندازه اسباب خونه ماست .

اختلافات فرهنگی هم داریم مثلا تو خونوادشون کسی تو کار کسی دیگه دخالت نمیکنه مادرم با مادر همسرم صحبت میکنه مثلا ذره ای جواب نمیده میگه هر چی مهراد بگه همون خودش میدونه ما دخالت نمیکنیم .

مورد بعدی اینه . همسرم برخلاف من اصلا ادم رومانتیک و احساساتی نیست این منو اذیت میکنه . مواضع سیاسیمون هم به شدت متضاده . همسرم و خونوادش 9 سال تو عمان زندگی میکردند نمیدونم این موثر بوده یا نه .

خلاصه روز به روز دارم عصبی تر و گوشه گیرتر میشم . خواهرم میگفت چند تار موی سفید تو سرت در اومده  . دارم پیر میشم نمیدونم تا کی میتونم به این وضع ادامه بدم . نمیدونم باید چیکار کنم . شاید واقعیت تلخه و من نمیخوام باورش کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)