سلام خدمت همگی...
من پسرم،مجرد و 24 سال سن دارم و دانشجو هستم. به فکر ازدواجم. اما دو تا سوال بسیار مهم دارم...
وقتی به دور و بری هام نگاه می کنم، می بینم خیلی از فامیلامون وقتی که با هم ازدواج کردن، مثل لیلی و مجنون بودن، خیلی عجیب و غریب همدیگه رو میخواستن اما بعد از گذشت چند سال، دیگه اون شور و حال رو نسبت به هم ندارن که هیچی،با هم مثل کارد و پنیر میشن!!! علیه همدیگه تدبیر میکنن و توطئه می چینند!
خانمه تو فکر اینه که یه جوری پولای شوهره رو خرج کنه تا موتورش بیاد پایین! بهش دروغ میگه!!! مثلا میره لباس میخره 100 هزار تومن، به آقا میگه ارزون بود، شد 30 تومن!!!
از اون طرف آقایونم همش در حال کنایه و خرد کردن خانم هستن!!! سعی میکنن یه جوری به خانمشون ضد حال بزنن و قص علی هذا...
متاسفانه من این رویه رو در بعضی از مذهبی ها هم دیدم... اولین سوالم اینه که کسانی که متاهل هستن، چرا بعد از چند سال به اینجا می رسند؟!
من اصلا دوست ندارم با همسر آیندم این طوری باشم، دلم میخواد هر دو با هم صاف و صادق باشیم،از نبود هم احساس ناراحتی کنیم، نه اینکه خانم دعا کنه آقا بره ماموریتی جایی تا یه چند روزی مجبور نباشه اقا رو تحمل کنه!!!
چی میشه که این طوری میشه؟! خواهش میکنم بنده و امثال بنده رو راهنمایی کنید تا آخر و عاقبتمون به این جاها کشیده نشه....
مطلب دیگه اینکه،ماها که مجردیم و سعی میکنیم توی خیابون به ناموس مردم چشم ندوزیم ولی خب بعضی وقتا بالاخره چشممون میفته و این دخترا و زنای رنگارنگ رو میبنیم، حسابی اذیت میشیم و یه حس بدی بهمون دست میده...
خود من فکر میکنم توی یه بیابون بی آب و علف هستم و خیلی هم تشنه هستم اما آبی نیست بخورم... خلاصه یه حس غربت و افسوس و عطش درونی بدی به آدم دست میده... انگار به یکباره تهی میشم...
دست و دلم به درسم نمیره و همش به خدا میگم،خدایا پس کی قراره منم بتونم غرایز  روحی و جسمیم رو ارضا کنم،...
اولا از همه خانما خواهش میکنم بیشتر رعایت کنید تو رو خدا... ثانیا سوالم از مردان متاهل اینه که آیا بعد از ازدواج هم اگه مثلا به طور اتفاقی یه خانم نا محرم بد حجاب رو ببینید،بازم همچین حس غربتی و نا امیدی ای بهتون دست میده؟!
یا اگه دست میده،به شدت دوران مجردیتون هست؟
تشکر و بابت اطاله کلامم معذرت میخوام...

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)