3/ 10 / 94 :

سلام

خوشبختانه مشکل زودتر از اون چیزی که انتظارش می رفت برطرف شد .

موفق باشید

-------------------------------

سلام

امروز که بازم برای پیگیری علت خرابی تلفن به مخابرات مراجعه کردم گفتند که سیم هاتون رو دزدیدن! 

گفتم کی درست میشه؟ 

گفتند معلوم نیست هر وقت برامون سیم آوردند! 

گفتم ممنون!!! 

 بنابراین فعلا نمی تونم سوالات رو ارسال کنم. در عوض سعی  میکنم مقالاتی که دوستان ارسال کردند رو با گوشی بفرستم. 

کافی نت داری در رودان انگار نمی صرفه.  حداقل سه کافی نت اخیرا تعطیل شده.  اون تعداد معدودی که فعال هستند هم طبیعتا شلوغ هستند.   

بابت این مشکل عذرخواهی می کنم. 

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)