سلام همه کاربران محترم

به نظر شما الان وقت مناسبی برای خرید منزل هست؟

اگه خونه خریدین یا ساختین یا تو کار خونه و بساز بفروش هستین خواهش میکنم پاسخ بدین چون نمیتونم ریسک کنم

به نظر شما زمین بخریم و خودمون کم کم بسازیمش یا بریم یه خونه اماده بخریم؟ خونه ارزون میشه به نظرتون؟

به نظر من خودم با سلیقه خودم یه زمین بخرم و بسازمش فکر کنم ارزونتر هم در بیاد . حالا نمیدونم دوستانی که تو این کار هستن یه راهنمایی بکنند .

یا هر کسی خونه ای خریده بگه راضی بوده یا نه ، کلا کدوم کار به صرفه تره واس ما بی پولا ؟ زمین بخریم یا خونه ؟

ممنون از همه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه)