سلام

بر خلاف عنوان ، این پست مخصوص دختران دم بخت هستش . همون طور که می دونید پسران با قبول مهریه های نجومی مشکل دارند .

دخترانی که قصد دارند چنین مهریه ای رو انتخاب کنند ، برای قانع کردن و رفع نگرانی های پسران چه راهکارهایی دارند ؟

پسران چنین مهریه هایی رو یا قبول نمی کنند یا این که با ترس و لرز و از سر ناچاری اونو می پذیرند . ازتون خواهش میکنم به پسران اطمینان بدید که قرار نیست اتفاق بدی رخ بده . قرار نیست که شما از اون استفاده ابزاری بکنید ، قرار نیست که از اون به عنوان یک اهرم فشار علیه اونا استفاده بکنید .

پسرا میگن زندگی بالا و پایین داره ، دعوا داره ، اختلاف نظر داره و ... ، چطور اطمینان پیدا کنم و ... سکه رو قبول کنم در حالی که می ترسم در یکی از اون دعواهای رایج زناشویی خانمم بگه یا حرف من رو بپذیر یا این که میرم مهریه ام رو اجرا میذارم ؟

پسرا میگن گاهی از دست مون در میره و یه داد و بیدادی می کنیم ! یه دستوری میدیم ، یه حرف تندی می زنیم ، یه مخالفتی می کنیم و ... ، از کجا بدونم که از مهریه ی سنگین استفاده ابزاری نمی کنه ؟

برای این که بحث به بیراهه نره ، تصور کنید شما به خواستگارتون گفتید که مهریه من ... سکه است ، خواستگار هم میگه قبوله ، به شرط این که خیالم رو راحت کنی . چطوری بهت اطمینان کنم ؟ از کجا مطمئن بشم که در اختلاف نظر ها اون رو چماق نمی کنی ؟

بذارید خودم رو بذاری جای یک دختر !

" در جواب چنین سوالی میگم ، شما می تونی از دو طریق در مورد من شناخت پیدا کنید ؟ اول این که برید و تحقیق کنید .

من در فلان جا به دنیا اومدم ، تا سن 12 سالگی در منطقه یا شهر ... زندگی می کردم و حالا ... ساله که این جاییم . در مدرسه ... درس خوندم . پاتوق های من ... و ... هستند . ... دوست صمیمی دارم ، این هم اسامی اون ها و ... .

دوم این که سوالات تون رو از خودم بپرسید . "

اگه بخوایم این پست رو خیلی خلاصه کنیم ، می تونیم بگیم که ،

دختر خانم ها ، خواستگاران تون رو قانع کنید .

این پست تا چند روز صفحه ی اول باقی می مونه . پس لطفا به خاطر خودتون و دخترهای دیگه در مورد سوال خوب فکر کنید . کمک کنید که در این پست به یه نتیجه مطلوب برسیم . شاید تونستیم این گره کور رو باز کنیم !  متاهلین هم اگه صلاح میدونن از تجربیات شون بگن .

نکته : با عرض شرمندگی نظرات غیر مرتبط تائید نمیشن . منظور از نظرات غیر مرتبط ، نظراتی هستند که  موضوع اصلی رو پوشش نداده باشند .

در ضمن ، پست مخصوص پسران هم تقریبا آماده است ان شاء الله طی روزهای آینده نوبت پسران خواهد بود که به دختر خانم ها اطمینان بدن !

موفق باشید

---------------------------------------

سوالاتی که بعدا در پست هایی جداگانه از پسران خواهیم پرسید :

1 - در چه صورت شما به سمت تجدید فراش خواهید رفت ؟

2 -


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج آسان (۵۶ مطلب مشابه)