سلام
من فقط یک سوال دارم که دوست دارم اقایون جواب بدن خانوما هم شرکت کنن بد نیست مخصوصا مادرشوهرها و خواهر شوهرها.

داشتن دیپلم برای دختر بیماریه یا قطع عضوه یا بی آبروییه. من 32 سالمه بنا به دلایلی که بیشترش به پدرم بر میگرده دانشگاه نرفتم زمانی هم که میخواستم برم و مثلا بابام راضی شد یا شهر دیگه بود یا رشته مورد علاقم نبود .

البته ته تهش بابا راضی نبود اما بیکار نشستم تمام کلاسای کامپیوتری رو 15 سال پیش رفتم و شدم مربی کامپیوتر تا الان. کلی هنر بلدم که انگار به چشم نمیاد.

شرایط عالی دارم خواستگار هم دارم اما چرا تا میفهمن دیپلمم میرن کنار. چرا اقایون دیگه براتون نجابت حیا ایمان خونواده مهم نیست.

به جرات میگم از خیلی از لیسانسه های دور و برم میفهمم. توهین نمیکنم اما دوست من لیسانس ادبیات داره بلد نیست یه شعر از حفظ بخونه یا شعر معنی کنه یا تمام پیامکش غلط املایی داره این کمترینشونه.

خواهشا جوابم رو بدین و اصلا پسری وجود داره که حاضره با دختر دیپلم ازدواج کنه در صورتی که خودش مدرک دانشگاهی از لیسانس تا دکترا داشته باشه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) تفاوت تحصیلی در ازدواج (۳۵ مطلب مشابه) خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)