سلام
این یک حقیقته حداقل نصف دختران محجبه و مذهبی اون چیزی نیستن که ما می بینیم دیدم دخترای و که فقط به خاطر پدرشون یا خونوادشون و یا یک سری دلایل دیگه ...خوشون و اون شکل میکنن و پشت چادر ها ....

من واقعا متاسفم برا همچین دختراهایی که از چادر چیزی به این مقدسی سوء استفاده میکنن و اسم چادر و بدنام میکنن که الان تصورات خیلی ها رو خراب کردن و مردم بدبین شدن  .
من خودم به شخصه چادر استفاده نمیکنم و ظاهر خیلی مناسب و مرتب ای دارم در شان یک دختر مسلمان.
من خودم یک بار بدون چادر وارد  یک جای شدم  با ظاهر مناسب که  یک سخنرانی بود برای بسیجی ها  و یکی از اون خانم ها از سر نادانی یا شاید اطلاعت کم جلو دیگران  اینطور به من میگه که عه تو چادر سرت نیس  پس اون دنیات و میخوای چیکار کنی و ...

در حالی من بدون چادر ممکنه جایگاهم پیش خدام خیلی بهتر از اون باشه . بعد از اون  بود که فهمیدم چهار تا انسان مث ایشون در چنین موقعیت های میتونن تصورات مردم و خراب کنن و مردم و به همه چی بدبین کنن و مردم نسبت ب این چیزا بیشتر فاصله بگیرن....

آیا چادر بزنیم برا ظاهر نمای و خوب نشون دادن خودمون بهتره یا نه بدون چادر و ظاهر مناسب و بدون دو رویی و فریب؟؟؟؟

 چادر حجاب برتره همین

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)