سلام
یه مشورتی دارم با شما

آقایی هستم مذهبی، خانواده برای ازدواج بنده اقدام کردن و پدرم دختری رو از پدرش برای بنده خواستگاری کرده اون ها هم تحقیق کردن و بعدش پدر دختر زنگ زد گفت من و زنم راضی هستیم و دنبال همچین دامادی می گشتیم اما دختره می گه ده سال اختلاف سن داریم و قبول نکرده. و جواب رد دادن.
به نظرتون دوباره بریم جلو؟ خودم برم با پدرش صحبت کنم یا از آشناهاشون کسی رو بفرستم یا از اقوام خودم کسی رو؟
آیا کسی می تونه نظر دختر رو عوض کنه یا ممکنه بعد از یکی دو ماه دختر نظرش عوض بشه ؟
دختر 18 سالشه و حدود 10 سال کوچیکتره ازم.
پدرش من رو می شناسه و همین طور برادر های دختر ولی با خانوادشون آشناییتی ندارم فقط تحقیق کردیم تعریف می کردن و خیلی خوب بودن.

خانواده ها بخصوص دختر مذهبی هستن.
چرا دخترا سن بالا نمی خوان؟ فکر می کنن ما احساسات نداریم یا خیلی پیر شدیم؟ این اختلاف درسته که مشکلاتی ایجاد می کنه ولی فکر نمی کنه چیزی با گذشته و صبر و کمک گرفتن از خدا حل نشه.اگر اخلاقش بچگونه باشه تحمل می کنم صبر می کنم(بعید هست البته).
اگرم من حرفش رو نمی فهمم این رو هم بعید می دونم. مگه می شه!؟ چیزی زن بگه مرد نفهمه.


مرتبط با اصرار در خواستگاری از یک دختر:

اثبات عشق وجود نداره، پسرها لطفا دوشاخه محبت رو بکشید!

چطوری خودم رو به دختر عموم اثبات کنم ؟

تلاش دختر برای اثبات خودش به خواستگار منصرف شده زشته ؟

با اصرار و پشتکار، هر دختری رو میشه عاشق کرد ؟

اصرار در خواستگاری مستقیم از خود دختر تا چه حد باید باشه؟

عذرخواهی از دختری که در خواستگاری از اون بیش از حد اصرار کردم

آیا اصرار در خواستگاری نظر منفی خانم ها رو عوض نمیکنه ؟

دختران، ممکنه با اصرار یه پسر نظرتون در موردش عوض بشه ؟


مرتبط با اختلاف سن در ازدواج:

کمی نگران 11 سال اختلاف سنی مون هستیم

چرا تفاوت سنی در ازدواج لازمه ؟

اختلاف سن در ازدواج چقدر اهمیت دارد؟

تجربیات شخصی متاهلین در بحث اختلاف سن در ازدواج

اهمیت اختلاف سن در ازدواج



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) مسائل خواستگاری (برای پسران) (۷۰ مطلب مشابه) اختلاف سن در ازدواج (۴۴ مطلب مشابه)