سلام

پسری 25 ساله هستم .مدرک کارشناسی دارم و خدمت هم رفتم بعد از خدمت میخاستم ازدواج کنم اما شرایط مالی خوبی ندارم نه خودم نه خانوادم .

اوضاع کار هم زیاد خوب نیست و کار مناسب به سختی گیر میاد و از طرفی فشار جنسی زیادی بهم وارد میشد .این شد که تصمیم گرفتم هر جور شده برم سر کار و خودمو سرگرم کنم یه کار نیمه وقت پیدا کردم با حقوق پایین از صبح تا ظهر و بعد از ظهر هم میرم سر یه کار دیگه و خلاصه از صبح تا شب سر کارم تازه شب که کارم تموم میشه میرم بدنسازی وقتی هم که میام خونه میشم عین میت .

من تا حالا با هیچ دختری خدا رو شکر رابطه خاصی نداشتم و به خاطر خدا خودم و با هزار بدبختی اینجوری نگه داشتم ولی الان از خودم میپرسم این وضع تا کی میتونه ادامه پیدا کنه چرا یکی مثل من باید تو یه همچین شرایطی قرار بگیره خیلی هارو میشناسم که اصلا مشکل مالی ندارن اما با صد جور دختر رابطه دارن و اصلا هم فکر اردواج نیستن ولی یکی مثل من که میخوام از راهش به خواستم برسم و خودمو آلوده نکنم  باید هزار جور بامبول سر خودم در بیارم تا از فکرش خارج شم .

من چه کنم خداا ؟؟؟؟؟؟ همه ی جوونا رو سرو سامون بده دست مارو هم بگیر خدا .

خدایا شکرت


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)