سلام دوستان
راستش من یه سوال دارم از خانومای متاهل و بچه دار. من و همسرم میخواهیم بچه دار بشیم تمام آزمایشات لازمو دادیم خدا رو شکر بنده هیچ مشکلی ندارم ولی همسرم بدلیل کم تحرکی اسپرم فعلا قرص مصرف میکنه و دکترش هم گفته برای اقدام کردن مشکلی نداری.
دکتر من هم گفته برای اینکه شانس بارداریت زیاد بشه یک شب در میون اقدام کن تا دو ماه اگه نتیجه نگرفتی بیا..
تقریبا یک ماه گذشته و اگه این ماه هم نتیجه نگیرم باید برم پیش دکتر، میخواستم بپرسم کسی اینطوری بوده؟
من ماه بعد برم دکتر ایشون قرص و دارو مینویسن؟ اخه خداییش یک شب در میون هم سخته همسرم ببخشید اینو میگم ولی این باعث میشه مایع بدن همسرم خیلی کم بشه هر چقدر هم مواد مغذی مثل انجیر خشک و موز و عسل و.. میخوره باز هم یک شب درمیون واقعا مقدار مایع منیشو کم کرده .
میخواستم کمکم کنین بگین چیکار کنیم که زودتر نتیجه بده و اینکه من ماه بعد برم دکتر قرص و دارو میده بهمون؟
خیلی دلمون بچه میخواد . میخوایم هر چه زودتر نتیجه بده تو رو خدا دعا کنین برامون

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه)