سلام
میخوام در یه موردی ازتون مشورت بگیرم، ممنون میشم اگه نظری دارید بگید .
من یه دختر 22 ساله ام، تقریبا 2 ساله که با یه دختری آشنا شدم و خیلی باهاش صمیمی ام. علاقه خاصی بهش دارم، با یه حرف میتونه خوشحال یا ناراحتم کنه،خیلی روم تاثیر گذاشته، یه جورایی بهش وابسته شدم و روزم شب نمیشه اگه باهاش حرف نزنم!!!

اگه سوتفاهم بینمون بوجود بیاد کل روزمو به استرس میگذرونم یجورایی دپرس میشم تا دوباره باهاش بگم و بخندم حالم خوب میشه!!!

وقتی یکی باهاش حرف میزنه یا از دوستاش میگه، یه جورایی حسودیم میشه و دوست دارم فقط با من باشه!!!

خودم این حال خودمو دوس ندارم... همیشه بقیه دخترا رو مسخره میکردم که مگه میشه به همجنستون وابسته بشید! حالا این بلا سر خودم اومده!

بگید چکار کنم کمتر بفکرش باشم؟! تقریبا بیکارم و کار خاصی ندارم همشم دوس دارم با اون حرف بزنم. ولی اون سرش شلوغه کلی کار داره و میگرده...

اونم منو دوس داره و اگه یه روز سراغش نرم خودش میاد پیشم.یا اگه ناراحت باشم انقد باهام حرف میزنه تا حالمو خوب کنه، بعضی اوقات الکی نشون میدم ناراحتم تا اون پیشم بمونه، چون اگه ببینه حالم خویه میره پی کاراش😢

ولی کلا خیلی دختر خوبیه، اما بگید چکار کنم انقد زیاد بهش وابسته نباشم؟

حس میکنم اون به اندازه من شوق نداره که باهام حرف بزنه. یعنی خیلی عادیه.فک نکنم اگه تو زندگیش نباشم، تاثیری روش بذاره، ولی من بدون اون همش دپرسم!!!

بعضی اوقات میگم برای همیشه رابطمو باهاش قط کنم و خودمو خلاص کنم، اما میدونم انجام اینکار سخته و من دوسش دارم نمیخوام رابطمو قطع کنم😔 از طرفی این وابستگی عذابم میده و رو زندگیم تاثیر گذاشته .

یه مورد دیگه وقتی بیشتر عذاب میکشم که میبینم اون به اندازه من وابسته نیس و کل روزاشو سرش گرمه حتی پیام ک بش میدم زود جواب نمیده!!

چییییییییییییکار کنم؟؟؟؟؟؟

کمکم کنید من نمیخوام به کسی وابسته باشم نمیخوام کسی اینقدرررر روم تاثیر بذاره بعد من برای اون یه آدم عادی باشم😔😔

چکار کنم منم برای اون خاص بشم و همش دوس داشته باشه بام بحرفه؟؟؟ و چکار کنم از وابستگیم به این دختر کم بشه؟؟؟😔


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)