سلام دوستان عزیز
سی و دو ساله هستم و سه ساله از همسرم جدا شدم
توی این یک سال اخیر سه خاستگار داشتم هم پسر مجرد سی و پنج ساله و هم مرد مطلقه همسن خودم و مرد بیوه با بچه سه ساله با سن سی و یک سال .

مشکل من اینه که نمیتونم انتخاب کنم و ترس دارم .  ازدواج با اون اقا پسر رو بیشتر ترجیح میدم ولی از خانواده اش و عواقب بعدش میترسم .اقای مطلقه هم فوق العاده خوش تیپ هستند ولی میترسم و باید بیشتر تحقیق کنم تا دلیل طلاقش رو مطمین شم  . از اقایی که بیوه است هم به دلیل داشتن فرزند مرددم ولی ایشون خیلی اصرار به ازدواج دارند .

ایا همه اونایی که از همسرشون جدا شدن برای ازدواج دوم مثل من ترس و استرس زیاد دارند ؟ اونقدر اضطراب پیدا میکنم که ترجیح میدم اصلا ازدواج نکنم .

میخواستم راهنمایی ام کنید کدام مورد بهتره با توجه به اینکه اقا پسر وضعیت مالی مناسبی نداره ولی با محبته و اقای مطلقه از هر لحاظ مناسبه ولی میترسم . چه کنم؟؟؟ مجرد موندن به نظر راحت تره ولی به قول برادرم تا کی؟؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه)