آقایی که شرایط کاری و تحصیلی خوبی داره، بهم پیشنهاد ازدواج داده،البته هنوز حضوری همو ندیدیم وبیشتر از طریق درس آشنا وبا تلفن ، اس و گاهی چت ،ارتباط داریم.
اینم بگم که من ایشون رو به خانوادم معرفی کردم ،و گفتم که ایشون در موارد درسی خیلی کمکم کردن ،از این دخترای پسر ندیده نیستم که با 1 دوستت دارم ،خودمو ببازم و خام بشم ،حتی من آشنایی و پیشنهاد ازدواج از این طریقارو پسند نمیکنم،ولی ایشون گفتن که بعد از گذروندن امتحان ،میان حضوری همو ببینیم .
ایشون طبق حرفاشون خیلی دوست داره زن بگیره، صبحتهای اولیه راجب زندگی زده شده (بیشتر تبادل نظر میکردیم)، ایشون معیاراشو گفتن و از جمله مهمترینشون که تاکید داشت،جنبه خوش استایل بودن زن و اندام های زن(باسن وسینه) خودشم گفت چون طبعش گرمه خیلی براش مهمه که خانمش از این حیث عالی باشه.
من به این حرفش نظری ندادم ، بیشتر سعی کردم که ،مث 1نفر که داره به مخاطبش گوش میده عمل کنم
حالا، این درسته که ایشون هنوز هیچی نشده و رابطه خاصی بین ما نیست ،از گرم بودن وس*س حرف بزنه؟
بین حرفاشون ،ابراز علاقه و دوستت دارم بکار میبره که من متذکر میشم که نباید بکار ببره.
در واقع از من جواب مثبتی ،مبنی براینکه بعد از امتحان بیاد جلو میخاد

من باید چطور برخوردی داشته باشم؟
اینکار درسته ؟ من چکار کنم؟
لطفا راهنماییم کنید


پاسخ :
سلام
کسب اطلاع از مزاج جنسی کسی که می خواید باهاش ازدواج کنید از نون شب هم واجب تره ! ولی به نظر میرسه ایشون زودتر از موعد مقرر چنین بحثی رو پیش کشیدند . معمولا چنین بحث هایی در اواخر خواستگاری به عنوان یک موضوع مهم باید مطرح بشه نه در بدو آشنایی . خصوصا این که اون هنوز شما رو ندیده !!!

درستش اینه که خیلی کوتاه باید در این مورد صحبت بشه . بنابراین اگه اون زیاد در مورد مسائل جنسی حرف میزنه نشانه ی خوبی نیست .

یه موضوع نگران کننده دیگه حساسیت اون در مورد تناسب اندام شماست . نه که موضوع مهمی نباشه ولی اگه قصد دارید بهش جواب مثبت بدید باید ببینید که بعد از ازدواج می تونید اندام فعلی رو حفظ کنید یا نه . یکی از مواردی که استایل شما رو به هم میزنه بحث بارداری هستش . منظورم خود بارداری نیست !  می خوام بگم که بعد از بارداری ، برگشتن به وضع سابق کمی سخته .

وقتی میگه طبعش گرمه احتمالا انتظار داره هر روز آمیزش داشته باشید . باید فکر اینجا رو هم بکنید . آیا این توان و ظرفیت رو در خودتون احساس می کنید که با اون همراهی کنید . شما این طور در نظر بگیرید که هر روز مثلا نیم ساعت باید خودتون رو در اختیارش قرار بدید و بعدش غسل کنید . چنین حوصله ای دارید ؟

ببخشید که همش از نکات منفی میگم !
یه مورد منفی دیگه اینه که ایشون سعی دارن با زدن حرف های احساسی شما رو به خودشون وابسته کنن ( معمولا این طوریه ) حالا فرض کنیم ایشون آدم خوبیه و قصد سوءاستفاده جنسی از شما رو نداره . ولی بیان حرف های احساسی قبل از ازدواج خوب نیست چون تصمیم گیری برای دختر رو سخت می کنه . معمولا اگه کسی طرف مقابل رو سرتر از خودش احساس کنه و اعتماد به نفس پایینی داشته باشه معمولا اقدام به این کار می کنه .
ایشون خواسته که با دوست دارم گفتن ها ، شما رو اصطلاحا عاشق خودش بکنه . فرض کنیم شما عاشق او می شدید . بعد که حضوری همدیگه رو می دیدید ظاهرش به دلتون نمی نشست . یا به هر دلیلی از اون خوشتون نمی اومد . در چنین شرایطی در تصمیم گیری به دردسر می افتادید . از یه طرف قبلا دوسش دارید و از طرف دیگه از ظاهرش خوشتون نمیاد .
شاید اون حدس میزنه چنین اتفاقی بیافته  . بنابراین زدن حرف های احساسی دلیلی نداره غیر از این که می خواد احساس شما رو در تصمیم گیری دخیل کنه .

خلاصه این که :
صبر کنید تا حضورا همدیگه رو ببینید . ضمن این که حرفهاتون رو می زنید تحقیقات لازم هم توسط خانواده از ایشون به عمل بیاد . بعد می تونید تصمیم درست تری بگیرید .

نکته ی آخر :
بیان این احتمالات صرفا جهت اطلاع شماست این شما هستید که باید با در نظر گرفتن این احتمالات و اون چیزی که از طرف مقابل می بینید تصمیم گیری کنید . هر جا بین عقل و احساس گیر کردید هیچ تصمیمی نگیرید . در عوض از خانواده کمک بگیرید . مخصوصا از برادر ، پدر ، عمو و دایی یا فرد باتجربه ای که بهش اطمینان دارید .
موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل جنسی در خواستگاری (۴۵ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)