سلام

من یه پسر 19 ساله ام که امسال به تازگی وارد دانشگاه شدم از نوجوانی فکرم در گیر تو مسائل دینی و فلسفه بود و همیشه دوست داشتم خوب بدونم برا همین کتاب های دینی زیاد خوندم و به یه سری چارچوب اخلاقی رسیدم.

از وقتی وارد دانشگاه شدم و پوشش و حجاب دانشجو ها رو دیدم مدام تو عذابم، یه سری دانشجو ها مخصوصا ترم بالایی ها انگار با هم زن و شوهرند و هر کاری میکنند که من خجالت میکشم بنویسم.

خلاصه این که فضای دانشگاه کلا تو ذوقم خورده، درس هایی هم که تو دانشگاه یاد میدن به درد کار در آینده نمیخوره و کاربردی نیست و کلا دانشجو ها هم که درس براشون مهم نیست و فقط به فکر .............. .

خلاصه نه از فضای علمی و نه از فضای اخلاقی دانشگاه راضی نیستم و با اخلاق من در تضاد است وقتی میخوام برم دانشگاه عزا دل من رو میگیره و انگار داخل یه زندان میشم  و همش در بندم.

خلاصه به این فکر افتادم که از دانشگاه انصراف بدم و برم دنبال یه شغلی، چرا باید چند سال از عمرم رو تو همچین فضایی باشم.

به خانواده ام  هم گفتم اونا هیچ راهنمایی نمیکنن و میگن هر جور خودت میدونی . میترسم از این که بعدا پشیمون بشم . من خواهر و برادر بزرگی ندارم که راهنمایی ام کنند برا همین از برادر و خواهر های عزیزم در خانواده برتر میخواستم تا راهنمایی ام کنند که از دانشگاه انصراف بدم یا نه.

دانشگاه هم غیر دولتی است و مهندسی مکانیک میخونم. فقط نگید که چون دانشگاه غیر دولتی میخونی اینطوری هست چون دانشگاه شریف هم توش دختر و پسر مثل زن و شوهرند و ..........

منتظر راهنمایی هاتون هستم .

یا علی.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)