سلام دوستان ...

اگه ممکنه به من بگین چه مرگمه ؟ دختری هستم زیر ۲۰ سال که ۴ ماهه عقد کردم و شوهرم رو خیییییلی دوست دارم و اونم خیلی دوستم داره.

شوهر خیلی کم میشه گوشی موبایل همراهش باشه و وقتی که کارش دارم به محل کارش زنگ میزنم ... شوهرم وقتایی که سرکار هستش حداقل  ۲بار بهم زنگ میزنه و حال و احوالم رو میپرسه وقتی هم که سرکار نباشه حضوری میاد سراغمو میگیره.

مثلا اگه ساعت ۱۱ شب هم دلش برام تنگ شد یا اضطراب پیدا کرد زنگ میزنه بهم که از سالم بودنم مطمئن شه... مشکل من اینه که اعتماد به نفس ندارم و وقتایی که زنگ میزنه مثل خودش نمی تونم گرم و پر محبت باهاش حرف بزنم و خیلی سردم باهاش و ناراحت میشه .

ولی به روی خودش نمیاره. این در حالیه که وقتی که کنارمه کلی قربون صدقه اش میرم و ابراز علاقه میکنم ولی نمیدونم پشت تلفن چه مرگم میشه. این خیلی خودمو عذاب میده و بعد از تلفنی صحبت کردن باهاش بخاطر رفتار سردم گریه ام میگیره .

شما بگین چکار کنم که پشت تلفن هم باهاش گرم باشم و از چه کلمات محبت آمیزی استفاده کنم که هم بیانش برام راحت باشه و هم محبتم رو بهش نشون بده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه) محبت بین زن و شوهر (۵۱ مطلب مشابه)