سلام

میخواستم اگه ممکنه هم راهنماییم کنید و هم آیات و احادیث در این زمینه بهم معرفی کنید شاید تأثیر داشت.

من زنی 25 ساله هستم. مشکلم اینه که اصلا نمیتونم صدای گریه بچه رو تحمل کنم. چند دقیقه به زور خودمو کنترل میکنم ولی آخرش بچه رو کتک میزنم . بچه ام از همون اول تولد فوق العاده گریه ای و اعصاب خورد کن بود و اولین بارم که زدمش شاید 2 ماهش نشده بود.

واقعا خسته م میکرد و انگار با سمباده روحم رو خراش میداد. الانم 11 ماهشه و وقتی بی جهت گریه می کنه یا غذا درست نمیخوره از نگرانی این که نکنه ضعیف شه میزنمش.

از خودم با این اعصاب ضعیفم متنفرم. بعضی از دوستام بچه هاشون دو سالشونه میگن تا حالا یه بارم بچه رو نزدند. نمیدونم چکار کنم. اصلا نمیتونم خودمو کنترل کنم. پدرم میگه تو احساس مادری نداری. مادر بچه اش رو نمیزنه. 

خیلی ناراحتم و میدونم اگه اینطور پیش بره تربیت بچه ام خیلی بد میشه. حتی شاید بدون اعتماد به نفس و یا گوشه گیر بشه. البته اینم بگم که وقتی آرومه باش خیلی خوبم و بش محبت میکنم. لطفا آیه ای حدیثی چیزی بگید که یکم از خودم و خدا خجالت بکشم و این دست سبکم رو کنترل کنم.

ممنون


مرتبط:

چکار کنم بچه هام با خانواده منم مثل خانواده ی شوهرم راحت باشن؟

میدونید وقتی یه حرفی رو مدام به کسی بگید براش تبدیل به باور میشه

اگر مادر می شدم ...

تلاش کنیم پدر و مادر خوبی باشیم

از ایده های تربیتی تون برای داشتن فرزند صالح بگید

دلم نمیخواد پسرم بی تربیت و بد دهن بار بیاد

از پدر و مادر بودن چی می دونید ؟

تربیت فرزندانمون در آینده چه طور باید باشه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه)