سلام

من یه پسر 18 ساله ام که پدر و مادرم وقتی سوم ابتدایی بودم از هم طلاق گرفتن و من خودم تا حالا که ادم مذهبی بودم تو زندگیمم سرم به کار خودم بوده من الان پشت کنکورم و دارم درس میخونم .

چند روز قبل یکی از اقواممون اومد خونمون بحث ازدواج شد بهم گفتن چون پدر و مادرت از هم طلاق گرفتن دیگه بهت زن نمیدن و میگن اینم مثل پدرش طلاق میده همسرشو و اگه بری خواستگاری یه دخترم بهت بدن .

حتما اون دختره یه مشکلی داره که میدنش به تو میخواستم بدونم این حرفا حقیقت داره ؟ اخه تقصیر من نبوده که پدر و مادرم از هم طلاق گرفتن ؟ 

پس من نباید تا اخر زندگیم ازدواج کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان طلاق (۲۵ مطلب مشابه)