با سلام 
ساده مینویسم و خلاصه میگم :
دختری هستم بالای 26 که همیشه سعی کردم نجیب باشم  تا حالا با پسری دوستی نکردم چون اعتقاداته خودمو دارم اما با توجه به بالا رفتن سن منتظر اتفاق ازدواج بودم.
همیشه به این اعتقاد داشتم که عشق و ازدواج باید در مسیر زندگی اتفاق بیفته نه اینکه ادم با زور بخواد ازدواج کنه. به عشق تا به این سن اعتقاد داشتم چون خودم آدم دل نازک و احساساتی هستم و عشق های رمان هایی که میخوندمو در واقعیت تصور میکردم.
ولی پسری وارد زندگیم شد که با دختری دیگه بهم خیانت کرد و رابطه داشت. با خودم گفتم که هیچ انسانی ناپاک بدنیا نمیاد همه ی ادما پاک به دنیا میان ولی خودشون انتخاب میکنن که پاک زندگی کنن یا نه.
من سعی کردم تا برای نگه داشتن تنها کسی که امیدم به اون بود تلاش کنم اما نشد حتی با دعا . بماند که چی کشیدم  .
نظرم نسبت به عشق کن فیکون عوض شد به شدت از پسرا بیزارم  . اعتقاداتم  زیر سوال رفت  . امیدم ته کشید با خوندن بعضی متن هایی که اینجاست همزاد پنداری کردم و دلم سوخت .
چرا پسرا دخترایی که نجیب و پاک نیستن رو ترجیح میدن؟ ایا دختری که میدونن اهل زندگی کردن هست رو انتخاب نمیکنن؟ دیگه چرا ازدواج میکنن وقتی که با اون همه دختر ارتباط دارن  . پس چرا میگن پاک باش و خوب وقتی میبینم اون مدل دخترا خوشبخت ترن؟ واقعا با خوب بودن چرا نمیشه به جایی رسید

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)