سلام
یه سوالی داشتم من پسری 24 سالم و خیلی گرم هستم یعنی اونطوری که خودم فکر میکنم اگه ازدواج کنم اوایل ازدواج فکر کنم بخاطر مزاجم و فشار جنسی که بهم اومده هر روز باید رابطه جنسی داشته باشم میخواستم ببینم این طبیعیه یا دیگه خیلی بیش از حد گرم هستم و باید درمان بشم یعنی دختری هست که اینطوری مثل من گرم باشه و بخواد هر روز رابطه جنسی داشته باشه؟
چون همین الان که مجردم روزی چندین بار بدلیل تحریکاتی که پیش میاد یا بصورت طبیعی چندین بار نعوظ دارم!
راستش الان هم خیلی دوست دارم ازدواج کنم و دنبالش هم هستم ولی فکر کنم چون سربازی نرفتم و کار ثابتی ندارم کمتر خانواده ای راضی بشه که دخترشون رو بهم بدن؟
لطفاً راهنماییم کنید:


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)