سلام دوستان یه سوال ؟

من داشتم نظرات تون رو در مورد پست ازدواج با دختر ایرانی یا خارجی رو میخوندم که اکثرا گفته بودید برو و با دختر خارجی ازدواج کن دخترای خارجی شرف دارن به دخترای ایرانی و ....

حالا در مقابلش من میپرسم ازدواج با پسر خارجی یا ایرانی؟

من تا چند سال دیگه ( بعد از ارشدم ) قراره که ادامه تحصیل رو یه کشور دیگه برم به با کلاسی آمریکا و کانادا  نیست ولی خب هم سطح علمیش بالاس هم سطح اقتصادیش .

طوری که تو فامیل میدونن که قراره من اونجا برم حالا اگه یه پسر مسلمون که شرایط و معیاراش مطابق من بود چی؟ ازدواج کنم؟ یا حالا همتون میخواید بگید نه پسرای ایرانی با غیرتن و .... ( البته در غیرت مرد ایرانی شکی نیس لطفا دقت کنید که گفتم مرد نه نر )
چطور خیلی ها از زن خارجی خوش شون میاد ولی از مرد خارجی نه؟

 

مرتبط:

تجربه ی عشق به یک فرد خارجی رو داشتید؟

نظر شما در مورد ازدواج با یک افغانستانی

میخوام با یه دختر لبنانی ازدواج کنم

باید ها و نباید های ازدواج با دختری از شرق اروپا

مزایا و معایب ازدواج با یه فرد خارجی

با مردی غربی ازدواج کنم یا با پسری ایرانی؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج با اتباع خارجی (۱۰ مطلب مشابه)