سلام

دوستان در مورد پوشش دختر در جلسه خواستگاری سوال داشتم.
حقیقتش من خودم بلوز شلوار میپوشم و بلوزای استین کوتاه میپوشم. مادرم همش میگه اینطوری نظر خواستگارا در موردت بد میشه. میگن این از الان اینطوری میپوشه وای به بعد ازدواج. ولی خب من میخوام کامل منو ببینند و قیافه و اندام خوبی هم دارم.
ولی شنیدم یه عده میاند چادر سر میکنند حتی جلوی مادر پسر تا نظرشونو جلب کنند. البته توی شهر ما اول مادر پسر میره برا دیدن دختر. جالب اینجاست هر چی خواستگار برام اومده با اینکه گفته پسرمو میارم ولی دیگه خبری نشده حتی یدونه زنگ هم نزده.
منم میخوام از این به بعد چادر سر کنم بیام جلو مادرای این اقا پسرا.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)