سلام
من تا به حال دکتر زنان نرفتم که با معاینه متوجه نوع پرده ی بکارتم بشم. ولی خودم به هزار بدبختی دیدم و با توجه به خصوصیاتش و همچنین شکل ظاهریش تشخیص دادم که از نوعی هست که باید با جراحی برداشته شه! و مادرم هم ظاهرا همینطور بودن و این باعث شده تقریبا مطمئن شم که پرده ی بکارت من از نوعی هست که باید با عمل برداشته شه.(خیلی هم ضخیم به نظر میاد .
انگار یه تیکه گوشت کلفت دهانه واژنم رو گرفته ،هیچ سوراخی هم نداره فقط یه مجرای باریک که البته دیده نمیشه و فقط از اینکه اون دوتا گوشت در دو طرف کمی آزاد به نظر میاد دیدمش، وجود داره. )
اوایل خیلی ترس برم داشت و گفتم یاعلی ! این تیکه ی ضخیم چطوری میخواد با فشار از بین بره و حتما خیلی دردم میاد. ولی بعد توی اینترنت خوندم که با جراحی سرپایی برداشته میشه.حالا سوالم اینه کسی مثل من بوده؟ درد داشت؟ عملش درد داره؟! وحشتناکه؟! (چقدر آبروم جلو همه بره....بابام و داداشم حتما میفهمن من واسه چی رفتم بیمارستان. .... ) موقع رابطه درد آوره؟
لطفا بهم اطلاعات بدین نگرانم شدید.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)