وقتی از وضعیت جسمی خود راضی نیستیم یعنی مرتکب گناه شدیم؟

سلام

من سه تا سوال دارم ممنون میشم از دوستان جوابم رو بدن و من رو آگاه کنن.

1 - من مدت هاست این سوال برام پیش اومده که وقتی از ظاهرمون راضی نیستیم داریم گناه میکنیم؟

2 - خدا به هر کسی هر چیزی داده در حد لیاقت و  ظرفیتش بوده؟ (جوابش برام خیلی مهمه).

3 - باید چکار کنم تا از شرایط جسمیم راضی باشم؟

شاید سوالم از نظر خیلی ها بچگانه باشه من پسری 27 ساله هستم قد نسبتا کوتاهی دارم. لاغرم اندام خوبی ندارم. قیافه معمولی رو به پایینی دارم ولی تا این سن هنوز دلیل اینکه چرا بعضی از آدم ها ظاهر خیلی خوبی دارن مثلا هم قد بلند هم صورت زیبا هم اندام خوبی دارن بعد چرا خیلی از آدم ها از ظاهرشون راضی نیستن احساس کمبود میکنن از لحاظ قد قیافه و.... یه جورایی انگار بی عدالتی هست ( امیدوارم کفر نگفته باشم).

همیشه به اون آدم ها توجه بیشتری میشه ناخواسته اعتماد بنفسشون بالاتره ( چون همه دارن ازشون تعریف میکنن ). تازه بعضی وقتها خوبی هاشون رو میکوبن رو سر دیگران.

اونوقت دسته دوم کمتر بهشون توجه میشه معمولا اعتماد بنفس پایینی دارند متاسفانه اگر خودت هم گاهی اوقات یادت بره بعضی از آدم ها خیلی راحت جلوی خودت مسخرت میکنن و باعث ناراحتی آدم میشن.

حالا بدتر از همه اینها یه نفر به من یه حرفی زد خیلی داغون شدم میخوام بدونم راست گفته :

گفت خدا به هر کسی هر چیزی داده در حد لیاقتش ظرفیتش بوده. من از این حرف خیلی ناراحت شدم و از خودم هم بدم اومد پس یعنی من آدم بی جنبه ای هستم و ظرفیت نداشتم اگه اینجوری بود پس ترجیح میدادم هیچوقت تو این دنیا نباشم که این همه بدبختی بکشم؟

ببخشید اگه حرفش راسته پس این هایی که خیلی خوشگلن ( البته منظورم همه نیستن ) چرا انقدر پر ادعا هستن کسی رو تحویل نمیگیرن. با دیگران رفتار بدی دارن. یعنی این ها جنبه و لیاقت دارن؟ لطفا به این سوال حتما جواب بدین چون خیلی برام مهمه.

این روزها حس خوبی ندارم لطفا کمکم کنید فقط راستش رو بگید.

ممنون.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)