سلام دوستان.
یه سوالی داشتم لطفا هرکس نظر شخصیشو بگه و . میدونم شاید به نظرتون سوال سطحی بیاد ولی خب منم دلایل خودمو برا پرسیدنش دارم و. سوال من اینه:

من یه پسر 28 ساله هستم و قصد ازدواج دارم. از نظر شرایط کلی بد نیستم ولی از نظر ظاهری به دلیل ارثی موهام جلوش ریخته و کم پشت هست. همین موضوع باعث کاهش اعتماد به نفسم شده. میدونم شاید اشتباه باشه ها ولی همش فکر میکنم اکثر دخترا دنبال پسری با موهای فشن و اینطور چیزا باشن. البته جسارت نشه ها گفتم شاید اشتباه میکنم و اصلا بیشتر مشکا از طرز فکر خودم شاید باشه واسه همین نظرات واقعی شمارو میخام. اما شرایط دیگه من به این صورته:

28 سالمه
سال اخر دکتری یه رشته مهندسی

درامد ثابت بالای ماهی 3.5 میلیون ت

قد 181 و قیافه شاید متوسط رو به بالا و البته موهای کم پشت (شبیه علیرضا قربانی هست موهام )
فرد معتقد و تا حالا با هیچ دختری رابطه نداشتم

خونه دارم ولی ماشین ندارم چون لازم نداشتم تا حالا و کلا هر چی تا حالا بدست اوردم از صفر شروع کردم براش سخت تلاش کردم

خودم بزرگترین  امتیازم و درست زندگی کردنم میدونم. نمیخوام وارد جزییاتش بشم که منظورم از این موضوع چیه ولی خب همینو بگم که چنتا از همکارامون دختر یا خواهرشونو معرفی کردن و رک گفتن که فقط دنبال یه پسر سالم هستند.

میدونم شاید بهم بخندید ولی خب از ترس اینه بخاطر همین کم پشت بودن موهام ردم کنند اصلا هیچ کدومو قبول نکردم ....

توقع بالایی ندارم: فقط دنبال یه دختر مهربون، پاک و با قلب صاف هستم تا دوتایی با هم زندگیمونو بسازیم. الکی شعار نمیدم ظاهر برام مهم نیست ولی همین که به دلم بشینه کافی هست برام. اصلا دنبال قد و سایز و استایل خاصی نیستم. فقط برام مهمه که ایشون هم منو واقعا دوست داشته باشه.

شاید به نظرتون عجیب بیاد ولی هی فکر یکنم با هر کی ازدواج کنم مثلا بعدا شاید یه جورایی با دیدن جوونایی که تیپ و قیافه فشن میزنن ، یه جورایی دلش بخواد منم مثل اونا بودم. 

البته من خود همکارام فکر میکنن من چون مشکل پسندم و به هر دختری راضی نمیشم تا حالا ازدواج نکردم. مثلا یکی رو معرفی میکنن و بعد خودشون میگن نه بابا تو اونو نمیپسندی که... دیگه خبر ندارن که من اصلا انتظار بالایی ندارم و فقط میخوام یه دختر پاک و مهربون و منو همینطور ساده دوست داشته باشه ....

تو رو خدا راهنمای کنید. وقتی دختری میگه بله ایا یا تردید میگه یا واقعا دوسمون داره.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)