سلام
اول از تمامی دوستانی که راهنماییم میکنن تشکر میکنم و معذرت خواهی بابت طولانی بودن.
من سی سالم هست و شوهرم سی و چهار سال. مدت پنج سال هست که ازدواج کردیم اما بنا به مصلحت خداوند هنوز صاحب فرزندی نشدیم. همیشه وقتی مادرم بهم میگه دیگه دیره کی میخوای بچه بیاری؟ میگم تنها چیزی که دست ما نیست همینه و فقط خدا باید خواسته باشه مثلا کسی که کار نداره میتونه بره دنبالش کسی که میخواد دانشگاه بره تلاش کنه قبول میشه اما برای بچه دار شدن نمیتونیم که خودمون ترکیب و تولید کنیم!!

البته اینم بگم هم من مشکل دارم هم شوهرم یعنی بعد از اینکه شوهرم خوب بشه من باید درمان بشم که دیگه نمیدونم چند ساله هستم تا اون موقع برای همین خیلی اعصابم بهم ریخته مخصوصا اینکه بچه زیاد میخوام.

اما سوالم اینه که در جواب مردم و اقوام ببخشید فضول چی باید بگم؟ ضمن اینکه من فقط به مامانم گفتم که خودم مشکل دارم و هیچکس دیگه خبر نداره ما مشکل داریم مخصوصا اقوام شوهرم.

وقتی ما ازدواج کردیم همزمان چند نفر دیگه هم ازدواج کردن توی فامیل که همه شون بچه دار شدن. از طرفی دلم اصلا نمیخواد وقتی همه جمع هستن برم و از طرفی هم میترسم خیلی به بچه هاشون نگاه کنم.... اصلا یه شرایطی هست. 

وقتی بهم میگن چرا بچه نمیارید من همیشه میگم شوهرم بچه نمیخواد یا دوست نداره! راستش خودمم خنده م میگیره از مسخره بودن جوابام آخه نه درس میخونم نه سرکار میرم که خواسته باشم یه بهونه دیگه بیارم صبح تا شب توی خونه بیکارم!

شوهرم میگه هر کی ازت پرسید بگو بیاد از خودم بپرسه یه جوری جوابشو میدم که دهنشو ببنده اما خب همیشه این خانمها هستن که میپرسن اونم وقتی آدم تنهاس و پیش همسرش نیست نمیتونم که بگم پاشو برو از شوهرم بپرس.

لطفا اگه جواب قانع کننده ای دارین برام بذارید که ازش استفاده کنم. واقعا متاسفم برای آدمایی که دنبال عیب های مردم میگردن تا خودشون رو برتر جلوه بدن در صورتی که این عیب ما اکتسابی نیست و خدا خواسته .

فقط به همه خواهر برادرای خوبم که این متن رو میخونن توصیه میکنم زود ازدواج کنید تا اگه خدای نکرده مشکلی بود قبل از اینکه سن تون بالا بره و دغدغه سن هم داشته باشید درمان شده باشید.

محتاج دعای خیرتان هستم


مرتبط :

تیکه و کنایه از هر فردی شنیدم همون فرد ازم زده جلو

چطور نسبت به رفتار بد دیگران بی خیال باشم؟

بلد نیستم جواب کسانی رو که تیکه میندازن بدم

چطوری جواب متلک های خاله ام رو بدم که بی احترامی نشه؟

با افرادی که بی دلیل از ما بدشون میاد چه برخوردی بکنیم ؟

برای حاضر جواب شدن چیکار میشه کرد؟

بهترین عکس العمل در موقعی که کسی جلو چند نفر خیطت میکنه چیه ؟

مشکلم اینه که در لحظه، واکنش مناسب رو پیدا نمی کنم

از هر چی حسادت و فضولیه حالم به هم می خوره

با حسادت ها و توهین های فامیل چه کنیم ؟

جواب آدم های پر روی فامیل رو چه جوری بدیم ؟

وقتی کسی مسخره مون می کنه باید چکار کنیم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
بارداری و زایمان (۱۱۳ مطلب مشابه)