سلام
یه سوال دارم ممنون میشم اگه جواب بدید.
سوالم اینه که واقعا میشه یه پسری وقتی برای اولین بار کسی رو میبینه که اصلا نمیشناسدش  با چند تا نگاه عاشقش بشه و ازش خوشش بیاد و بهش پیشنهاد ازدواج بده.؟
چی باعث شده ازش خوشش بیاد؟ 
آخه واسه من پیش اومده و من نمیتونم باور کنم که یه نفر با چند تا نگاه از من خوشش بیاد در حالی که اصلا شناختی از من و شخصیتم نداره، لااقل اگه منو می‌شناخت میتونستم قبول کنم که از شخصیتم خوشش اومده.
آخه من چندان زیبا  نیستم ولی زشتم نیستم و اهل آرایشو این جور چیزا هم نیستم که بین بقیه به چشم بیام.
خلاصه از نظر ظاهری معمولیم، به نظرم این چیزا فقط واسه کسایی هست که زیبان یا لااقل چیزی دارن که بقیه جذبشون بشن ، واسه همین نمیتونم  اون آقا که اتفاقا از نظر ظاهری و شرایط تحصیلی خیلی خوبن رو درک کنم .
دوستمم میگه شاید میخواسته مسخرت کنه با بقیه بهت بخندن ولی این چیزا هم بهشون نمیخورد، ممنون میشم نظرتونو و تجربه ی مشابه اگه دارید بگید 

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
دوستی به قصد ازدواج (۱۲۵ مطلب مشابه)