24 آبان 97

چه تخصّصی یاد بگیرم تا درآمد خوبی داشته باشم !؟

ویژگی های عشق در زنان

زندگی شما چقدر شبیه فیلم و سریال های ایرانیه ؟

گله از دختران و خانواده هاشون

24 آبان 96

احساس میکنم همه دارن عذابم میدن  

دلیل بد بو شدن عرق بدن با وجود رعایت بهداشت شخصی

دارم دیوونه میشم، نمیدونم چرا انقدر حسودم 

برادر کوچکترم تنها دلبستگی زندگیم شده 

آبرویم در خطر است  

24 آبان 95

نمی خوام شوهرم فکر کنه دارم علیه خانوادش موضع میگیرم 

احساس میکنم هیچ نقشی جز کلفت خونه ندارم  

در دوران آشنایی ، چقدر می تونم احساساتم رو بروز بدم ؟  

از کجا بدونم شوهرم عاشقمه و فقط از نظر جنسی به من وابسته نیست 

یه دختر معلولم ، چرا کسی برای ازدواج به امثال ما توجه نمیکنه ؟ 

من بعد از طلاق باید امیدی به ازدواج داشته باشم ؟ 

چرا من باید چوب گذشته ی شوهرم رو بخورم ؟ 

نمی تونم جلوی زبونم رو بگیرم 

18 سالمه ، حسم رو به دختر مورد علاقم بگم ؟

خانوم هایی که برادر دارند و آقایونی که خواهر دارند راهنمایی کنند 

24 آبان 94

دوست دارم تنها باشم اما از تنهایی میترسم

مرد های بالای 30 سال بدجور ذهنم و درگیر میکنن 

چون شوهرم بهم وابسته است خانواده ش داغونم کردن 

دوست دارم شکمم صاف و سفت بشه 

یه ذره هم اسباب شادی ما رو فراهم کنید 

ناخودآگاه دختر باز شدم ! 

چه جوری میشه آقا پسر رو دوباره مشتاق کرد ؟ 

از دوران راهنمایی فقط گفتن درس بخون وگرنه بیچاره میشی

ارزش داره به خاطر درس و دانشگاه مادر شدنم رو عقب بندازم ؟ 

خانوادم به شدت رفتار بدی با خواستگارام میکنن 

من خانمم و تیرگی دور چشم دارم

24 آبان 93

مهریه رو بالا میگید که دستش بسته باشه ازتون پیروی کنه؟ 

بین دو گزینه خوب موندم کدوم رو انتخاب کنم؟

اگه ازتون خواستگاری کنم چه جوابی میدید ؟ 

چجوری به نامزدم بگم که برام خرج کنه؟ 

اتفاقات معنوی زندگی