سلام...

راستش واقعا دیگه بریدم...  

من یه زن مطلقه ام که پنج سالی میشه از شوهرم به دلیل اعتیادش و دست بزنش و اختلاف فرهنگی و... و... جدا شدم .

خودمم  وقتی دلایل جداییمو میگم خندم میگیره بسکه زیاااده... سنم زیر 30 ساله و دارم میخونم واسه ارشد اما بشدت جدیدا احساس تنهایی میکنم . یعنی در واقع داغوونم هر کسیم میاد سمتم واسه یه چیزه. که منم ابدا حاضر نیستم برای فرار از این وضعیت به اغوش یه مرد هوسباز که فقط تو ذهنش یه چیزه پناه ببرم .

به خاطر زیباییم که دارم همه فقط دنبال یه چیزن وقتی میان سمتم و جریانمو که میدونن حتی اگه خواستگار باشن...

دیگه خسته شدم دلم یه مرد که واقعا بتونه منو از تنهایی و این همه نیاز دراره میخواد... اما واقعا تو اینهمه سااال یک مردم ندیدم... 

شماها بگید یه زن جوون بدبختی مث من چیکار کنه؟ بخدا مردم از تنهایی از دیدن دستای قفل شده ی زوجای جوون.... خواستگارامم که اصلا به دلم نمیشینن..

دارم میخونم واسه ارشد اما کلا ذهنم جای دیگه اس ...
 
اخه این چه وضعیه این چه جامعه ایه؟ چرا مردا این جوربی شدن:(


مرتبط با ازدواج خانم های مطلقه:

با چه استدلال هایی پدرم رو راضی به ازدواج با یه خانم مطلقه بکنم؟

یه خانم مطلقه چقدر شانس ازدواج مجدد دائم رو داره ؟

مزایا و معایب زندگی با خانوم مطلقه

یه دختر مطلقه باید سطح توقعاتش رو در ازدواج مجدد پایین بیاره ؟

کسی هست که با یک خانم مطلقه ازدواج کرده باشه ؟

چرا ازدواج پسران مجرد با زنان مطلقه رایج شده؟

ازدواج پسر مجرد با دختر مطلقه

بعد از ازدواج با یه خانم مطلقه چه چیزهایی ممکنه آزارم بده ؟

چون مطلقه هستم می خوام پسری رو که بهم توجه داره از خودم دور کنم

چرا عده ای از پسران مجرد با مطلقه ها ازدواج می کنند ؟

مطلقه ام، می ترسم خواستگارم بعد از ازدواج پشیمون بشه

دختری مطلقه ام، ولی کسانی که به من معرفی می شوند مجرد هستند



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه)