18 مرداد 1400:

سلام 

پسری 25 تا 30 سالم و به مصیبتی دچارم

حاجت عظیمی دارم که مرگ و زندگیم بهش وابسته ست و می خواستم از شما که دل تون پاکه التماس دعا کنم. حیاتی ترین خواسته عمرمه 

1 مرداد 1400:

سلام به همه ی بچه های خانواده برتر 

یکی از اعضای قدیمی این وبلاگ هستم و این روزها بدجوری دلم گرفته، متأسفانه همسرم مشکوک به بیماری نادر و مزمنی هست، روزهای خیلی بدی رو می گذرونم و از همه ی شما دوستان می خوام برای شفای عاجل و دائمش دعا کنید و یک صلوات برای سلامتیش بفرستید.

محتاج دعاهاتون هستم عزیزان

------------------------

30 آذر 97 :

بهار : 

سلام دوستان

معذرت میخوام که پست من چیزی نیست جز یه التماس دعا. عزیزی دارم که در معرض یه بیماری مهلکه. من سنم زیاد نیست ولی همیشه آرزو داشتم به پیری برسه تا بتونم بهش خدمت کنم. چندان جوون نیست و سختی های زیادی تو زندگیش کشیده؛ ازدواج اجباری از عرش به فرش افتادن کنایه از دوست و فامیل در به دری و جنگ و دوری از فرزند و ...

این فرد برای من خیلی عزیزه. نمیتونم دردش رو تحمل کنم.خواهش میکنم هر چند کوتاه برای همه بیمارا و عزیز من دعا کنید و شفاشون رو از خدا بخواید.

اجرتون با خدا

28 اردیبهشت 96 :

سلام دوستان خانواده برتری از شما یک تقاضایی دارم .
یکی از اقوام بنده چند روز قبل تصادف شدیدی کرده متاسفانه حال خوبی نداره و چند روز دیگه یک عمل سخت و مهم در پیش دارد.
 از شما دوستان تقاضا دارم که بعد از خواندن این پست برای شفا ایشون و همه ی مریض ها یک ختم صلواتی رو با هم شروع کنیم و هرکس این پست را خواند پنج صلوات به نیت شفای ایشون و همه ی مریض ها بفرستد.
انشاالله که حاجت همه ی شما براورده شود خیلی ممنون.

5 اسفند 94 :

سلام
امروز احساس کردم مردم و دوباره متولد شدم ، احساس کردم چقدر به اون بالایی نزدیک ترم ، تازه فهمیدم چقدر ازش دور بودم و حالا چقدر بهش نزدیک شدم انار یه تلنگر بود برای منی که چندین سال بود فراموشش کرده بودم برای منی که به نظر خودم کیلومتر ها ازش دور بودم و امروز فهمیدم که واقها از رگ گردن به من نزدیک تره.
نه مثل مامانم گریه زاری کردم نه مثل پدرم سعی کردم بغضم رو پنهون کنم انگار اون روز در اوج فراموشی به یاد آوردم .
خدایا ، حالا تنها امیدم تویی . خدایا راضیم به رضات هر چی تو بخوای همون میشه . نا امید نمیشم با این که دیر فهمیدم با این که دیر بهت پناه اوردم اما نا امید نمیشم چون به بخشندگیت و به معجزت ایمان دارم .
کاربرای خوب خانواده ی برتر من یکی از خواننده های خاموش وب هستم که امروز تازه فهمیدم دچار بیماری سرطان خون هستم و تا چند روز دیگه قراره شیمی درمانی بشم دلم میخواست قبل از اون یه پست توی خانواده ی برتر بذارم و از همتون طلب دعا کنم .
دعا برای این که سلامتیمو دوباره به دست بیارم دعا برای این که نا امید نشم دعا برای این که خدا به خونوادم صبر بده و دعا برای این که هیچ کس هیچ کس هیچ کس به درد من دچار نشه . از همتون ممنونم امیدوارم همیشه سالم باشید.

----------------------

4 اسفند 94 :

سلام

شاید اینجا جاش نباشه اما به  در که نه به دیوار خوردم که اینجا اومدم ...

مشکلم حل شدنی نیست. یعنی هست اما نمیدونم چرا خدا نمیخواد. از حکمت خدا همین قدر میدونم که هر وقت اونی که میخوام نشد خدا نخواسته . زورم نمیرسه کاری کنم. فقط خدا میتونه اونم ازم دریغ میکنه.خیلی گناهکارم اونقدری که خدا به حال خودم رهام کرده .

کم آوردم نمیدونم با چه زبونی چه جوری ازش بخوام. نذر میکنم قبول نمیکنه گریه میکنم جواب نمیده  واسطه میگیرم جواب نمیده التماسش میکنم جواب نمیده

مشکلم گفتنی نیست ولی حل شدنیه اگه خدا بخواد . یه لطفی کنین شماها دعا کنین شاید به خاطر شما شاید به خاطر ی دل پاک خدا ازم بگذره و نگام کنه میدونم اینجا جاش نیست ولی دیگه نمیدونم کجا برم چه دعایی بخونم به کی بگم از کی بخوام ؟

میگن دعای جمعی جواب میده. میخوام هر کی میتونه هر کی دوس داره پنج شنبه ساعت  شب 10 واسم صلوات بفرسته. هر چند تا که میتونید. حتی یه دونه. 14000 تا به نیت 14 معصوم گرفتم. حالا هر چند تا که تونستین واسم کامنت بذارین که مابقیش خودم بفرستم .

میگن با زبونی دعا کن که گناه نکردی. پس شما دعا کنید تا خدا به من رحم کنه .

------------

سلام

عده ای از کاربران التماس دعا دارن ، متاسفانه قادر نیستیم برای هر التماس دعایی یک پست جداگانه بزنیم . بنابراین این پست رو ایجاد می کنیم تا هر کسی التماس دعا داشت مطرح کنه .

لینک این مطلب هم در بخش پیوندهای روزانه ثبت میشه . در ضمن کسانی که التماس دعا دارن ، خودشون رو متعهد بدونن که اگه مشکل شون حل شد بیان بگن .

لطفا موقع ثبت الماس دعا ، یه علامتی بذارن . مثلا اسم یا عدد خاصی پایین نظرشون بنویسن .

----------------------

ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻣﻦ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﻴﻢ ﺧﻴﻠﻲ ﺩﻋﻮا و اﻋﺼﺎﺏ ﺧﻮﺭﺩﻳﻪ... ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺳﺮ ﻫﻤﻴﻦ ﻗﻀﻴﻪ ﻳﻪ ﻋﺎﻟﻤﻪ ﻣﺮﻳﻀﻲ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻢ ﺗﻚ ﺗﻚ ﻣﺸﻜﻼﺗﻤﻮ اﻳﻨﺠﺎ ﺑﮕﻢ ﻓﻘﻄ ﻣﻴﺘﻮﻧﻢ ﺑﮕﻢ ﺧﺴﺘﻢ ﺧﻴﻠﻲ ﺧﺴﺘﻢ ﺧﺪاﻳﺎ ﺩﻳﮕﻪ ﺑﺴﻤﻮﻧﻪ....
ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻣﻴﺸﻪ ﺑﺮاﻱ ﺣﻞ ﻣﺸﻜﻼﺗﻢ اﺯ ﺗﻪ ﺩﻟﺘﻮﻥ ﺑﺮاﻡ ﺩﻋﺎ ﻛﻨﻴﺪ ﺷﺎﻳﺪ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻣﻨﻢ ﺑﻨﺪ ﺑﻪ ﺩﻋﺎﻱ ﻳﻜﻲ اﺯ ﺷﻤﺎﻫﺎ ﺑﺎﺷﻪ....ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)