سلام و عرض ادب
زیاد دیدم که دوستان مشخصات میدادن و نظر میخواستن در مورد اینکه ایا کیس مناسبی هستند برای ازدواج یا نه
منم خانومی هستم سی ساله
شاغلم
با حجاب چادر و مقید به رعایت حریم  محرم و نامحرم و مذهبی هستم ولی نه خشک ، از نظر ظاهر تقریبا به لیلا در سریال تنهایی لیلا شباهت دارم هر کس دیده اینو بهم گفته
متاسفانه یا خوشبختانه از همسرم که فقط دو سال با هم زندگی کردیم جدا شدم و فرزندی ندارم . از داشتن ازدواج مجدد موفق ناامید نیستم
از صیغه و اینجور روابط هم اصلا خوشم نمیاد هدفم از ازدواج داشتن یه زندگی نرماله و تامین ارامش هر دو نفرمونه
با این حال با توجه به اینکه در کشور ما به خانمی که از همسرش جدا شده نگاه دیگری وجود داره میخواستم نظرتون رو بدونم که اگر خانومی با  مشخصات من میدیدید باهاش ازدواج میکردین؟؟
ممنون

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه)