با هر دختری که برای ازدواج ارتباط میگیرم، ازش زده میشم

چون پدرم معتاده ، از گزینه های ازدواج پسران حذف میشم ؟

عذاب وجدان خواهرزاده ی 7 ساله م به خاطر دست درازی پسر همسایه

من فقط آرامش میخوام، چیزی که تو خونه ی پدرم ندارم

دکتر گفت واجبه ازدواج کنی . از سر قبرم خواستگار بیارم ؟

انتشار شماره ی یه دختر در سایت مستهجن جرم محسوب میشه ؟

چطور مسلمان بهتری باشیم ؟

آقا پسرا بگن جذب چه جور دختری میشن که ما شرایطشو نداریم؟

تکلیف سرباز فراری ها در این جامعه چیه ؟

به خاطر قدم اعتماد به نفس ندارم

به خاطر بدخلقی های پدرم ، با برادرم زندگی می کنم

دوستم داره تشویقم میکنه که در جشن تولدش با یکی دوست بشم ؟

دید آقایون نسبت به دختری که همیشه میگه و میخنده چطوره ؟

خانم بنده به شدت کمبود محبت داره

4 دختر رو برای ازدواج مد نظر دارم، باید خواستگاری همه برم ؟

بعد از قطع رابطه با یه پسر ،برام پاپوشی درست کرد که آبروم رفت

فکر می کردم بعد از ازدواج عشق اولم رو فراموش می کنم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)