سلام

چرا  بعضی پدر مادرها انقدر خود خواهن ؟ چرا به فکر بچه هاشون نیستن؟
همیشه سعی کردم بهشون احترام بذارم ولی دیگه نمیتونم ، نمیدونم پدر مادرای شما هم اینجوریند ،پدر و مادرم  همش سر مسائل بیخود با هم دعوا میکنند، جر و بحث میکنند اصلا با هم نمیسازند همش سر بقیه دعوا میکنند .

هر از چند گاهی یه دعوایی درست میکنند ، من یه دختر بیست و خورده ای ساله هستم که همش باید اونا رو نصیحت کنم همش باید آرومشون کنم ولی دیگه بریدم ، خسته شدم ، به جای اینکه پدر مادرم منو که یه دختر جوون هستم نصیحت کنند من باید این کار و بکنم .

دیگه اعصابم نمیکشه،  داروی اعصاب میخورم و افسردگی گرفتم ، حتی چند بار خواستم خودکشی کنم و خودمو راحت کنم ، ولی نتونستم، روزی هزار بار آرزوی مرگ میکنم دیگه دوستشون ندارم، دلم میخواد فریاد بزنم ، گریه کنم ،دلم برای تنهایی خودم میسوزه ،  حتی خدا هم صدامو نمیشنوه و کاری برام نمیکنه ، خدایاااااااا تا کی باید عذاب بکشم دیگه رمقی برام نمونده ، دیگه نمیخوام به این زندگی نکبتی ادامه بدم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)