سلام

ببخشید اگه نامزدم ازم بخواد که رابطه دخول داشته باشیم ولی الان که عقدیم نخوام رابطه کامل داشته باشم ولی نامزدم با خنده و شوخی کارشو تموم کنه آخرش من گریه کنم بگم چرا اینکار کردی؟ و اون سرم داد بکشه بگه همه ازدواج میکنن تا به آرامش برسن ولی همسر من بعد 2 ماه از عقد میگه نه. بعدش بگه واقعا واسه طرز فکرت متاسفم. اینو تو سرت فرو کن که تو همیشه همسر منی و قرار نیست از هم جدا بشیم. بنظرتون من باید چکار کنم اون موقع؟

آیا باید ازش معذرت خواهی کنم؟ آیا کارم اشتباه بوده؟ اگه 2 روز باشه هیچ پیامی و هیچ زنگی بهم نزده باشه. بنظرتون من باید چکار کنم؟ آیا همسرم حق داره یا من حق دارم ؟ لطفا کمکم کنید حتی به مادرم هم نگفتم به هیچ کس نگفتم که خانم شدم.

ممنون 


مرتبط با مسائل جنسی دوران عقد:

وقتی نامزدم نزدیکم میشه که ببوستم ناخودآگاه در میرم

کار درستیه که در دوران عقد رابطه کامل داشته باشیم؟

پوشیدن لباس های باز در دوران عقد جلوی شوهر، خوبه یا بد؟

تاره عقد کردیم، چطور به شوهرم بگم سطح روابط مون رو بالاتر ببره؟

شوهرم بعد از عقد ازم دوری میکنه

در دوران عقدم ولی با هم حتی رابطه ای در حد روبوسی نداشتیم

در طول سه سال عقد، رابطه مون از سطح دست دادن فراتر نرفته، چرا ؟

کار درستی کردم که در دوران عقد راضی به رابطه کامل شدم ؟

سطح روابط در دوران عقد

چرا میگین دختر توی دوران عقد نباید بکارتش رو از دست بده؟