سلام

خدایا امروز خیلی دلم شکست و اشکم دراومد. مگه خودت تو قرآن نگفتی "لیس للانسان الا ما سعی". پس چرا وضعیت من و خیلیا این شکلیه؟
18 سال با سخت ترین شرایط درس خوندم و سختی کشیدم آیا عدالته بعد یکسال دنبال کار گشتن الان با ماهی 150 تومن کار کنم؟
هر جا که میشد سر زدم واسه کار قبولم نکردن فقط کانون قلم چی به عنوان پشتیبان پذیرفتم. باور میکنید بچه ها با چه رشته هایی از چه دانشگاههایی اومده بودن اونجا واسه کار ارشدای برق و ژئوفیزیک و شیمی دانشگاه تهران واسه ماهی 150 - 200 تومن که پول کرایه و تماس تلفنی هم نمیشه.
چرا فقط بازار کار الان واسه رشته های پیراپزشکیه من چه اشتباهی کردم دنبال علاقم رفتم. گناهم چیه نمیتونم برم بازاریابی که فعلا تنها کاریه که تو آگهی ها میزنن. کاش درس نخونده بودم میرفتم یه هنری یاد میگرفتم الان بعد این همه مدت روم نمیشه از بابام پول بگیرم اینا رو به کی بگم. کاش میشد ازین مملکت که توی اون هیچکس سر جاش نیس برم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)