سلام به همه دوستان
من  دختری  20 ساله هستم  که تازه امسال میخوام  دانشگاه برم ،
از نظر مالی وضع بسیار بدی داریم و مجبورم حتما یه شغلی داشته باشم که ماهی حداقل 600  تومن درامد داشته باشم، یه جورایی من باید خرج خونوادمو بدم ....
ساکن تهران هستم و نمیتونم توی هر جایی کار کنم منظوررم محیطهایی هست که در ان روابط دختر و پسر رعایت نمیشه...
بچه ها تو رو خدا کمک  کنید واقعا موندم یه دختر تنها توی دنیای به این بزرگی و شهر به این غریبی چطور باید مسئولیت یه خانواده رو به دوش بکشه...
لطفا بگین من چه کاری میتون داشته باشم و برای پیدا کردن کار چه جاهایی باید سر بزنم ...
ممنون

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)