سلام
من 31 سالمه الان 5 ماه هست عقد هستم تو این مدت به درخواست همسرم هیچ رابطه ای با هم نداشتیم فقط در حد روبوسی بوده و من اندام همسرم را ندیدم.
قرار بود تو شهریور عروسی بگیریم دنبال خریدهای عروسی بودیم یک روز برای خرید لباس عروس رفته بودیم همسرم لباس را پوشید وقتی برای دیدن لباس رفتیم جلوی اتاق پرو متوجه خطوط و چین خوردگی عجیبی روی سینه همسرم شدم سینه های بسیار بی رمق و حالت چروک که شوکه شدم .
مادرم هم که دید از من بیشتر شوکه شد بعد از اون روز جریان را از همسرم پرسیدم ولی جوابش منو قانع نکرد چون گفت به تازگی اینطور شده و قبلا خیلی کمتر بوده سن همسرم 25 سال هست
از طرفی مادرم پاشو کرده تو یک کفش و به شدت داره بمن فشار میاره که اینا مخفی کاری کردن و باید طلاق بدی .
حتی بدون مشورت با من رفته کارت عروسی که سفارش داده بودیم را کنسل کرده من خودم از اینکه قبل از عقد در مورد این قضیه نامزدم چیزی به من نگفته ناراحت هستم ولی اصلا تو فکر طلاق نیستم
ولی نمیدونم با فشار گریه قهر و ... مادرم چکار کنم ؟

مادرم میگه یا طلاق یا دیگه من مادرت نیستم برو بسلامت
لطفا راهنمایی کنید
بهترین تصمیم چیه ؟

پیشنهاد:

ازدواج با پسری که اهل خودارضایی و دیدن تصاویر مستهجن بوده

صحنه های فیلم مستهجنی که دیدم از ذهنم نمیره

چیکار کنم تا صحنه های فیلم های مستهجن رو از یاد ببرم ؟

فیلم های مستهجن آینده ی من رو نابود کردند

چطور خاطرات فیلم های مستهجنی رو که دیدم فراموش کنم ؟

می خوام به شوهرم کمک کنم که دیدن فیلم های مستهجن رو ترک کنه

تصاویر مستهجن تا چه مدت در ذهن کودکان باقی می ماند ؟

راهکارهای ترک دیدن فیلم های مستهجن

تا قبل از ازدواجم، بدن زن رو فقط در فیلم های مستهجن دیده بودم

چطور خاطرات فیلم های مستهجنی رو که دیدم فراموش کنم؟

رفیق فیلم مستهجن نبین


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
طلاق در دوران عقد (۳۵ مطلب مشابه)