سلام
پسری 19 ساله ام، یه سالی میشه بعد از دستشویی رفتن احساس میکنم  یه مایعی ازم خارج میشه (بو داره ولی بی رنگه)، بعضی وقتا 1 دقیقه بعد و اکثر 5 الی 10 دقیقه بعد دستشویی این اتفاق افتاده برا همین دائما حموم میرم یا از کیسه فریزر استفاده میکنم.

حالا سوالم اینه این آب نجس یا نه؟ اصلا ادراره؟ شنیدم بعد خروج ادرار آبی خارج میشه ولی بو نداره، اما مال من بو داره، طوری که اگه مثلا 4-5 روز حموم نرم، بوش گندش اگه اون ناحیه روی شلوار رو بو کنی مشخص میشه.
واقعا سر نمازام بد جور دچار مشکل شدم.
اینو بگم استبرا هم میکنم.
خدا خیرتون بده، یا علی
"حسین توکلی"

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)