سلام .من یه دختر زیر 20 سالم و همسرم 20 سالشه.
نگرانی من از اونجایی شروع میشه که چند تا دختر به همسرم توجه داشتن و اینو به گوشش میرسوندن. ما توی شهر کوچیک زندگی میکنیم و من اصلا سراغ اون دخترا نرفتم که دعوا کنم یا به روشون بیارم.

اما جدیدا یه روز همسرم از اون جایی که نمیتونه چیزی رو نگه بهم گفت که یه دختر از طریق یه پسر بهش پیغام داده که خیلی دوستش داشته ولی زن گرفته اما حالام حاضره باهاش باشه و با زن داشتنش مشکلی نداره و اگر دوست داشت روابطشونو بعدا گسترش میدن !!!! و من زیاد حساسیتی نشون ندادم اما گفتم بگه کی بود که نگفت.
بهش گفتم الان واقعا فک میکنی عاششقته؟ گفت اره. میترسم انقد که موقعیت براش پیش میاد فکر کنه خبریه و فک کنه داره بمن لطف میکنه که باهامه.

چیکار کنم چه عکس العملی نشون بدم که همچین فکری نکنه و قبح اینکار براش نریزه خیلی نگران شدم اخه همسرم مغازه دارم هست و زن و دختر مریضم که فراوونه.

راستی به دختره پیغام داده بود که دهنشو ببنده. منو دوست داره و هر کی براش چراغ سبز نشون میده برخورد میکنه . وظیفم چیه که زندگیمو نگه دارم. .تابستونی با دوستاشم زیاد بیرون میره میترسم بهش بی اعتماد بشم
آخه چرا با زندگی مردم بازی میکنن داره گریم در میاد انقد که هی بهش میفهمونن که میخوان باهاش باشن. خودش منو خیلی تحویل میگیره و میگه بهتر از تو برام نیست و شانس اوردمو اینا اما میترسم .

خیلی میترسم فک کنه اونا واقعا عاشقشنو بره سمتشون قبلا بیشتر مطمئن بودم اما هی داره بیشتر میشه داره اعصابم خورد میشه .

ای خدا چیکار کنم چطور زندگیمو نگه دارم . یکساله عقد کردیم از روز عقدمون که یکی که دوسش داشت با حسرت نگامون میکرد تا امروز همش این موارد پیش میاد. همسرم قیافه معمولی داره. چرا آخه اینجوری میکنن اه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)