سلام دوستان
من 30 سالمه و متاسفانه در سن بیست و هشت سالگی عاشق یه دختر نسبتا زیبا و تحصیل کرده شدم که تفاوت سنمون چهار سال بود و ایشون لیسانس و من فوق دیپلم هستم .
من واقعا تا به اون موقع عاشق هیچ دختری نشده بودم واقعا از هر لحاظ دوستش داشتم و خانواده ام هم موافق بودن با ازدواج من با این خانوم و هر طور بود خیلی سریع عقد کردیم ولی ایشون بعد سه ماه تغییر کرد و گفت ما هیچیمون به هم نمیخوره و باید جدا شیم و اون قدر گفت تا از هم جدا شدیم
کلا داغونم و دیگه نمیتونم به دختری علاقه مند شم .همه میگن فرصت دارم برای ازدواج ولی خاطره خوبی ندارم. من کلا قید ازدواجو زدم؟ تا حالا کسی تجربه منو داشته ؟ چطور کنار اومدید؟ ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
طلاق در دوران عقد (۳۵ مطلب مشابه)