سلام
من کارمند بخش دولتی، 27 ساله ، یکسال پیش ازدواج کردم و متاسفانه بخاطر دروغ گویی های مکرر همسرم ازش جدا شدم. ( داستانش طولانیه و مطلبم رو کوتاه میکنم ) باز هم متاسفانه به خواست همسرم و البته تمایل خودم با ایشون نزدیکی کردم و ایشون بکارتش رو از دست داد . نگرانی من در مورد این هست که برای آینده برای انتخاب همسر و زن مناسب زندگیم دچار مشکل میشم؟
آیا واقعا ازدواج قبلی باعث نگرانی همسر آینده من میشه و ممکنه جواب رد بده؟ چون به هر حال دختر خانم ها به این موضوعات خیلی حساس هستند!


مطالب مشابه :

آیا یه مرد مطلقه ، همسر سابقش رو می تونه فراموش کنه ؟

ازدواج خانم مطلقه با مردی که تا حالا تجربه ازدواج نداشته

یه خانم مطلقه چقدر شانس ازدواج مجدد دائم رو داره ؟

یه مرد مطلقه که یه دختر کوچولو داره ازم خواستگاری کرده

خانم ها با مرد مطلقه تحصیل کرده ولی تریاکی ازدواج می کنند ؟

ازدواج دختر با مرد مطلقه

باید با یه مرد مطلقه یا همسر فوت کرده ازدواج کنم؟




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج مجدد (۷۴ مطلب مشابه)