بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

مجنونم باش تا لیلای تو باشم!!!!

این جا نیومدم از خودم بگم، درد دل من از خودم و شاید هم دیگرانی هستن که وضعیت بدتر از من دارن...

اما حرف و درد و دل من چیه؟ اطراف من یعنی توی خوابگاهی که دارم زندگی میکنم هزاران دختر خوب و پاکی هستن که تقریبا شرایطشون مثل منه. اونا همه ارشد یا دکتری هستن و تو رنج سنی من یا بالاتر من. اما متاسفانه اکثریت این قشر دختران دانشجو و فعال و مذهبی و پاک مجرد هستن....

شاید وقتی دیگران از بیرون قضاوت میکنن میگن اینا دخترایی هستن که توقعاتشون بالاست اما وقتی پای درد و دلشون می شینی می بینی چقد اوضاع و احوالشون داغونه:
بین این دخترا، یه سری هم هستن که حتما یکی دو تا دوست پسر خوب و پایه دارن. تلفن های هر روز. روابط نامشروع ... و هزار و یک مورد دیگه که توی زندگی اینها هست. اما وقتی صحبت ازدواج میشه این جور دختران موفق تر هستن. بعد هم که صحبت میشه و میگن چی شد زود ازدواج کردی؟ میگن قسمت بود و خودمون زرنگی کردیم....

اما حال و روز این دخترای مجرد مذهبی: دخترای بسیار پاک و دوست داشتنی، تنها دغدغه اشون درس خوندن و پیدا کردن شغل مناسب با روحیاتشون، اصلا اهل رابطه با پسر و نامحرم نیستن. دغدغه دینی دارن که مبادا امور مذهبی دانشگاه و خوابگاه روی زمین بمونه. دغدغه اینو دارن اگه مورد مناسبی توی فامیل دارن واسه دخترای هم سن و مناسب معرفی کنن و هزار و یک فکر و ایده خوب و خداپسندانه تو ذهنشونه... و تلاش میکنن هیچ خواستگاری را همینطوری از دست ندن اما اگر به آن خواستگارها بشه گفت خواستگار....

اما .... همین دختران مذهبی باید به جرم نداشتن دوست پسر، تنها بمونن.. به جرم این که نمیخوان و نخواستن با پسری دوست باشن نخواستن مث بعضی دخترای دیگه ... کنن باید تنها باشن. اگر چه اکثریت اونها دخترای زیبایی هم هستن اما نمیدونم چرا وقتی میخوان ازدواج کنن همش پسرای مطلقه و بهتره بگم مردای زن مرده و طلاق داده میان سراغشون ...

هیچ وقت یادم نمیره وقتی داشتم با دوستی درد و دل میکردم هم سن خودم بود وقتی ازش پرسیدم چرا ازدواج نمیکنی گفت با کدوم خواستکار؟ گفت همین دو روز پیش یه نفر خواستگاری بهم معرفی کرده که زنش مرده و دو تا بچه داره. من با این تحصیلات با این خانوادم بعد این همه پاک موندن و ازدواج نکردنم برم با این مرد زندگی کنم؟ مگه کم زن بیوه داریم که این آقا اومده خواستگاری یه دختر مجرد؟؟؟ مگه کم زن هایی داریم که واقعا نیاز به ازدواج با این آقا دارن اما اومده سراغ من؟

یا وقتی رفتم سراغ یه دختر دیگه ای که گفت من سنی بودم و حدود 3 ساله شیعه شدم صحبت باز شد که چرا هنوز ازدواج نکردی؟ گفت خانوادم اصرار داشتن من سنی باشم و الان 3 ساله مذهبمو عوض کردم و شیعه شدم و به عقایدم پایبندتر شدم و دلم میخواد همسر شیعه داشته باشم که پاک باشه. اما وقتی رفتم به یکی از این موسسات مذهبی سفارش کردم اگر پسر مذهبی شیعه بود به من معرفی کنید به من زنگ زدن و مردی را معرفی کردن که دوتا دختر داره و گفته خانمش دختر زاست و پسر دار نشده اگه میخوای به این مرد معرفیت میکنم که زن دومش بشی!!!!

وقتی با دختر خانم مذهبی دیگه ای صحبت کردم که دانشجوی دکتری بود گفتم اون خواستگارت که گفتی دکتری بود چرا قبولش نکردی؟ گفت موقعیت شغلی مناسبی نداشت. همزمان میخواست در یک ماه تو سه تا شهر کار کنه. و هر ده روز باید تو یه شهر باشیم از طرفی روز خواستگاری هرچی میگفتم میگفت هر چی خواهرم بگه! و اینکه به من گفت اگه تو نتونستی با من همراه باشی باید با صیغه کردن من در شهرهای دیگه موافقت کنی..... گفت با این خواستگارهای که دارم فکر کنم بهتره برم به فکر زندگی مجردی باشم...

دختر دیگه ای را باهاش صحبت کردم میدونستم یکی از پسران سران کشور ازش خواستگاری کرده دختر دکتری عمران و مذهبی بود از لحاظ زیبایی بسیار زیبا بود 35 ساله بود گفتم شنیدم فلان پسر ازت خواستگاری کرده خب چرا قبولش نکردی؟

گفت وقتی شنیدم همچین خواستگاری دارم خیلی خوشحال شدم، اما روز خواستگاری فهمیدم ایشون یه مشکل جسمی دارن اولش با خودم گفتم اشکالی نداره کنار میام اما باز ادامه که دادم دیدم ایشون از لحاظ روحی هم سلامت روحی ندارن. یه پسر ساده ای که نه کار داره نه زندگی... و نه از لحاظ جسمی سالمه نه روحی، اما یه پدر گردن کلفت داره... با خودم گفتم گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل؟؟.... گفت از خودم ناامید شدم. بعد این همه سال درس خوندن و دور بودن از خونواده من باید با همچین پسری زندگی کنم؟؟؟ دیگه دارم کم کم به این فکر میکنم که ازدواج را کنار بذارم

دختر دانشجوی دکتری مکانیک را سراغ داشتم رفتم و باهاش حرف زدم از آخرین خواستگارش گفت، یه پسر مذهبی دانشجوی دکتری الهیات، که اونو بخاطر اینکه توی صورت دختر کک مک بود کنار زده بود!!!
و .....
این داستان ها واقعی ان و هر روز شاهد هزاران داستان از این نوع هستیم
می بینید سهم دختران مذهبی ما چیه؟؟؟ پسران سن بالایی که از لحاظ روحی و جسمی سالم نیستن؟ مردان مطلقه و زن مرده ای که تمام عشق و حال خود را کردن الان با پر رویی تمام میان دنبال این دختران مجرد؟ پسرانی که هنوز برای خودشون شغلی ندارن و بلاتکلیفن اما با جسارت هر چه تمام تر دنبال این دختران هستن؟ پسرانی که ادعا دارن باید زنان زیبایی داشته باشن؟
روی حرفم با پسرای مذهبی هست.. و شاید هم با پسرایی که ادعای میکنن جنسیتشون مرد هست. خدا از شما قهر میکنه وقتی همچین دختران پاکی وجود دارند اما شما سراغشون نمیرید ... به خدا گناه میکنید این همه دختر پاک و معصوم اطرافتون هست و میرید باز هم سراغ دختران کوچک تر از خودتون دخترانی که ده سال از شما کوچکترن.

چند تا پست اینجا گذاشته شد که دختری که فاصله سنی زیاد داشت در حال خیانت به همسرش بود؟ چن تا پست گذاشته شد یا در دنیای واقعی می بینید دختران سن پایینی که احترام خانواده شما را ندارن و هر روز یا بهانه مادرتون را میکنن یا بهانه خواهرتون را....
چقد دختران پر توقعی اومدن وارد زندگیتون شدن و زندگی را بر شما حرام کردن چون بوبی از مذهب و خدایی بودن نبرده بودن

شما قکر میکنید ما چون در خیابان با چادر هستیم و حیا داریم شب هم با چادر می خوابیم؟ فک میکنید ما نمی توانیم برای همسرمان آرایش کنیم و زندگی خوبی داشته باشیم؟ شما فکر میکنید ما نمیتوانیم مادران خوبی در آینده باشیم؟

چرا باید ندانسته کاری کنید که ما دختران مجرد مذهبی اینطور سرنوشتی پیدا کنیم؟ مگه نمیگن یه اتفاقی که میفته خیلی هاتوی اون اتفاق سهیم هستن؟ چقد خودتو مرد میدونی و مسئول اینطور دخترا؟

خدا شاهده با چشمان خودم دیدم که پسرایی مذهبی که دنبال دختران آرایش کرده و سن پایین بودن .... پس غیرتت کجا رفته؟؟؟

چرا امروز فقط دختران مذهبی ما باید تنها باشن و به تنهایی با این معضل جنگ کنن پس غیرت شما مردان مذهبی کجا رفته؟ اگر مردان غیر مذهبی با دختران غیر مذهبی باید ازدواج کنن و باز هم مردان مذهبی سراغ دختران غیر مذهبی برون پس سهم دختران مذهبی چه میشود؟؟ به خدا همه ما مسئولیم و در پیشگاه خدا باید جوابگو باشیم.
خواهشم از شما برادر دینی و ایمانی اینه که نذارید وضعیت جامعه بدتر از این باشه..خودتونو مسئول بدونید که اگر اطرافتون دختری مذهبی و متدین هست که تقریبا به سن شما مناسبه کمتر ایراد بگیرید و با او ازدواج کنید...
به خدا سهم ما دختران مذهبی این نیست که به اسم اسلام و تبعیت از دستورات قرآن به هر کسی و ناکسی تن بدیم. برای اینکه دستورات اسلام زیر سوال نرود و ....  همه خواسته های خودمون را فدا کنیم اونوقت شما پسرانی که باید برای ما باشید در راه دیگری خودتان را صرف میکنید.. کمرمان زیر این همه فشار خم شد... نمیدانم ایوب خدا کجاست که به او صبوری بودن را بیاموزم

آقایی که اینجا پست گذاشتی آیا باز هم ادعا داری که باید مثل لیلا بود؟؟ چرا تلاش نمیکنی تو مثل مجنون لیلا باشی تا لیلایت پیدا شود؟؟؟ کافیه یکمی بهتر باشی یکمی از اون غرورت دست برداری کافیه بخوای مرد باشی اونوقته که می بینی همه دخترای اطرافت لیلا ی توان...
روی حرفم با تو پسری هست که ادعا میکنی مذهبی هستی و خدا شناسی... چند نفر از این دختران اطرافتو دیدی و به دوستان خوبت برای ازدواج معرفی کردی یا اگر خودت شرایط ازدواج را داشتی با یه نفرشون ازدواج کردی؟

واقعا چقد خودتو در مقابل این دخترها مسئول میدونی؟؟ من حرفایم را زدم که مسئولیتی که به دوشم بود انجام داده باشم این تو این میدانی که فردا روز باید پاسخگو باشی.. پس دست از توقعات بیش از اندازه ات بردار و مردانه انتخاب کن...
داستان زندگیمون را اینطور میگم که در جامعه ای هستیم که هر کسی داره کاری میکنه تا به دل خواهش برسد اما معبود و معشوق من فقط خدایی است که همیشه ناظر بر اعمال من بوده و هست... خدایا بفرست مجنونی را که من لیلایش باشم و بس!

" یه بنده خدا "

------------


مرتبط:

تو جوجه ی ناز و تپل منی منم شیر پر قدرتتم

مرا در خانه سروی هست

پیشنهاد ایده برای روابط عاشقانه در قالب بازی

در ازدواج، انتظار یه خانوم از رابطه عاشقانه چیه ؟

دلتنگی های عاشقانه و غیر عاشقانه

چکار کنم شوهرم عاشقانه تر باهام رفتار کنه ؟

الفاظ عاشقانه برای شوهر - تسخیر قلب احساسی شوهر (9)

عاشقانه ترین خاطرات تون رو به اشتراک بذارید

قربون صدقه های عاشقانه 2

در حسرت یه بوسه،یه پیام عاشقانه،یه عزیزم ... موندم

زیبا ترین حرف عاشقانه ای که از همسرتون شنیدید چیه ؟

حرف های عاشقانه یعنی چی؟

قربون صدقه های عاشقانه

فضاى وبلاگ رو عشقولانه کنید




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه)