سلام

همونطوری که می دونین وقتی زنگ میزنن برای خواستگاری، نوع سوالاتی که پشت تلفن پرسیده میشه تاثیر زیادی در دیدِ ما نسبت به اون خانواده داره.
یعنی هم سوالاتی که ما می پرسیم و هم سوالاتی که اونا می پرسن.

یه سری چیزا هستن که پرسیدنشون پشت تلفن اصلا کار درستی نیست. مثلا: آقا پسر درآمدش چقدره؟ - خونه داره یا نه؟ و .... در مورد دخترا هم مثلا: قد و رنگ پوست و ....
البته سوالای این مدلی زیاد هست. الان فقط همینا به ذهنم رسید.

خب حالا سوال من اینه که وقتی زنگ میزنن باید پشت تلفن چی از خانواده ی پسر بپرسیم که برداشت اشتباهی از حرفامون نکنن. آخه یه بار تو همین وبلاگ دیدم آقایی نوشته بودن که خانواده ی دختر پشت تلفن می پرسن پسرت شغلش چیه یا تحصیلاتش چقدره؟ بعد نوشته بودن اینجور سوالا باعث میشه آدم فکر کنه فقط به فکر ظواهر هستن.
حالا سوالم از آقایون اینه که پشت تلفن چی از مادرتون بپرسیم؟

مثلا من اینارو در نظر دارم: اسم معرف - سن - تحصیلات - شغل - سربازی

اینا کلی ترین سوالاتیه که میشه پرسید. من خودم جز اینا سوال دیگه ای به ذهنم نمیرسه. حالا اگه همین چندتا هم به آقایون برمیخوره، پس دیگه چی بپرسیم؟؟!!
خودتون یه لیست سوال بدین به ما که بدونیم چی بگیم. مواردم به ترتیب بگین.

البته ممنون میشم همه نظر بدن، ولی آقایون حتما حتما نظرشون رو بگن. آقایون لطفا اگر سوالو دیدین همه تون لطفا جواب بدین.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)