سلام
من 22 سالمه و دانشجوی پزشکی الان دو تا خواستگار دارم که شرایط هر دو خوبه فقط یکیشون از اقوام دور هستند و فوق لیسانس دارن و خواستگار دیگه غریبه اند ( از شهر دیگه) و پزشک هستند .
من  تمام ملاک هایی رو که مد نظرم هست این دو تا دارن ولی واقعا نمیدونم چه تصمیمی بگیرم به نظرتون ازدواج با کسی که همکار هستیم بهتره یا با کسی که از اقوام دور هستند البته این رو هم بگم که مامان و بابام دوست دارن با پسر فامیلمون ازدواج کنم اما خواستن خودم انتخاب کنم ممنون میشم افرادی که تجربه دارن راهنمایی کنند. 

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) ازدواج با همکار (۲۵ مطلب مشابه)