سلام دوستان
من تازگیا دچار مشکلی شدم
قبلا من دست راستم بخاطر فکر زیاد درد می کرد(عصبیه).
رفتم دکتر بهم قرص های داد و یک امپول هم داد که مربوط به استخوان بود، وقتی قرص ها رو مصرف میکردم مصلا زمانی که استرس کمی داشتم استرسم دوبرابر می شد و  احساس می کردم قلبم داره ازجاش در میاد
بعد یک هفته دیگه مصرف نکردم (قرص ها تمام شدن).
چند ماهی گذشت وقتی داشتم با یکی از دوستان بحث میکردم یکمی عصبی شدم احساس کردم گردن داره به هنگام صحبت میلرزه (شبیه این شگ کوچلو های که میزارن تو ماشین)
البته خیلی خفیف بود و زیاد نبود و وقتی استرس پیدا میکردم اینجوری میشد البته خودم نمی دونستم استرس دارم ولی با لرزشش می فهمیدم.
بعد اون چند ماهی گذشت و دیگه من ان حالتو نداشتم (فعلا رخ نداده).
الان وقتی استرس پیدا میکنم دستم میلرزه.
یا امروز که بعد چندین ماه می خواستم رانندگی کنم. دستم میلرزید و احساس میکردم پاهام قدرت فشار به پدال ها رو نداره ( البته فقط خودم اینا رو می فهمم و برای دیگران قابل فهم نیست.)
احساس می کنم استرس برام عادی شده و الان تو استرسم و زندگی عادی فراموشم شده.
شما همچین مشکلی در خود یا اشنا و فامیل داشتین؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)