سلام.
این سوالام از همه کاربرای خانواده برتر هست چون همه جور افرادی هستند اینجا.
اگرم این سوالو میپرسم نگید اعتماد به نفست پائینه و ما خانوما همش میگیم فلان مشکل و داریم و شاید اقایون ما رو نپسند.حالا اینم سوالم:
دوستای خوبم من دختر 21 هستم به لطف خدا خوش اخلاق و مهربون و محجبه و چهره معمولی دارم و مقید به دینم هستم و عاشق ائمه و ولایت فقیه .اینو گفتم که شناخت نسبی ازم پیدا کنید .

چند وقت پیش برام خواستگاری اومد که همه چیش بمن میخورد و همون ایده آل هایی که داشتم ایشون داشتند ولی خب کم پشت بودن موهاشون و چهرشون یکم برام جای فکر داشت که وقتی اینهمه چیزای مثبت و تفاهم رو دیدم گفتم عیب نداره و باهاشون که در جلسه خواستگاری صحبت کردم .

من یه مشکلی دارم که برای چند دقیقه که بخوام با یه فرد غریبه صحبت کنم از استرس به لکنت میفتم ولی بعد برام عادی میشه و اونم فقط با فرد غریبه و تو چند دقیقه اول و بعد رفع میشه.

با اینکه این اقا همه چیه من براش عالیه اینو مشکل دونسته و گفته کلا لکنت داره و میخوام یبار دیگه باهاش حرف بزنم .من دیدم به ایشون خیلی تغییر کرد چون خیلی از خدا و پیغمر حرف میزد دلم شکست که اینو برای من یه عیب بزرگ کرده و گفته برای من مهم نیست ولی از حرف مردم میترسم من جوابم به ایشون منفی شد .

براساس این حرفش ولی میخوام کمکم کنید یه جواب درست بدم بهش که الکی روی دختر مردم عیب نذاره و اگه شما بودید یه دختر همه چیش خوب بود فقط این مشکلو داشت چی میکردید. به نظرتون چه جوابی به ایشون بدم و اینکه لطفا یه راه حلی بهم بدید که چطور این استرس رو مهار کنم.
خواهشا جواب بدید که من چیکار کنم و راه حلم بدید برای مهارش


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)