سلام
راستش بعد خوندن سوال یکی از خانما که گفته بودن همسرشون لب تابشو ریکاوری کرده و عکسای قدیمیشو دیده منم ترس تو دلم افتاده. مدتی با اقایی ارتباط داشتم که بخاطر مخالفت شدید خانوادش نشد ازدواج کنیم و رابطه رو تمام کردم.

الان نگران عکساییم که از اون اقا تو لب تابم داشتم. حتی ترس از فروش لب تابو دارم بخاطر عکسای خانوادگی. اگه من ویندوزو عوض کنم بازم میشه عکسای قدیمی رو برگردوند؟ لطفا راهنماییم کنین
اوضاع روحیم کمه این فکرام افتاده تو ذهنم عذابم میده
یه سوال دیگه نفرین کردن کسی اثری داره؟ واقعا میگیره؟ هر چی میخوام خانوادشو نفرین نکنم نمیتونم ان شاءالله عروسی لایق خودشون پیدا کنن. این دومین شکست زندگیمه اولش نامزدی دومیم بخاطر نامزدیم نذاشتن. گناه دختر چیه که بعد نامزدی میبینه نمیشه با طرف زندگی کرد بهم میزنه اصلا مگه نامزدی برای همین اشنایی نیست.

اسم نامزد روشه: پدرا مادرای عزیز یعنی یه شیرینی خورون یه نشونی بردن که دختر با کسی دیگه ازدواج نکنه نه عقد
فقط جواب دل شکستمو خدا بده. برام دعا کنین
ممنوم از شما


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)