سلام. خسته نباشید.
من یه پسری هستم که 14 سال سن دارم و متولد سال 1380 هستم.
خب من ی مشکلی داشتم که قدم از بقیه کوتاه تر هست اکثر همکلاسی و دوستانم قدشون بلند تر من هست من قدم 165 که دوستانم قدشون از 170 شروع میشه تا 176 و یکیشون هم 185 .
خب من به یه دکتر در شیراز مراجعه کردم و بهم گفتن که باید شیر و سبزیجات و ... بخوری و درکنارش ورزش کنی و ی دوتا قرص بهم داد .من نه شیر خودم نه چیزی

خب من قبل استفاده از قرص ها قدم 1.57 بود و بعد از استفاده قدم شد 1.65 و تاثیر خوبی داشت ولی ضرر هایی ک داشت قرص ها این بودن ک استخوان های بدنم پهن شدن و بدنم پرمو شد.
دماغ من که قلمی بود یکمی پهن و زشت شد. موهای بدنم زیاد شدن و .... در کل خیلی زشت شدم.

ولی فکر کنم مشکل بلوغ هم دارم چون سایز کفش های دوستام همشون از 40 به بالا هستن ولی سایز کفش من 39 هستش + همه سیبیل هاشون در اومده ولی من نه موهای زائد دارم ولی سیبیل ندارم + همه دوستان جوش های بزرگ و زشتی دارن منم جوش میزنم ولی خیلی خیلی خیلی کم + دستای همشون دو برابر من هست و صداشون هم کلفت

من میخوام هورمون رشد قد بزنم و خانواده بهم اجازه دادن ولی برادرم میگه اگه هورمون رشد بزنی استخوان های بدن و فک صورت پهن میشه و خیلی زشت میشی دکتر هم همین گفت

ولی چطوری خیلی هورمون زدن نه زشت شدن نه ...... برای مثال بازیکن تیم بارسلونا لیونل مسی هورمون رشد زدن و زشت نشدن

خب نظر شما درباره هورمون رشد چیه؟ و چقدر هزینه داره ؟ اگه کسی شیراز جایی خوب دکتر برای هورمون رشد سراغ داره معرفی کنه

ممنون


مرتبط با افزایش قد:

بهم میگن دیگه قدت رشد نمیکنه

تجربیات شما در افزایش قد با روش گروتالر داینامیک

تجربیات شما در مورد افزایش قد با هیپنوتیزم

حرکات کششی در سن 18 سالگی باعث افزایش قد میشه؟

افزایش قد با ورزش یا غذا

عوامل موثر در افزایش قد پسران در بعد از بلوغ

تجربه هاتون رو از افزایش قد از ١٧ سالگى به بعد بگید

افزایش قد با عمل جراحی

تجربیات شما در مورد روش افزایش قد DHIP



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)