با سلام
در رابطه با مهریه و این که چقدر باشه خوبه و هدف از مهریه چیه و مسائل این چنینی تو همین سایت بار ها و بار ها مطرح شده , اما من این دفعه یک سوال متفاوت می خواستم بپرسم .

سوالم از آقایون اینه که شما با توجه به سطح مالی و فرهنگی خودتون و خانوادتون یک مهریه ای مد نظرتونه که خوب یک ایده آل و یک سقفی در نظر گرفتید .

حال سوال اولم اینه که آیا این مقدار یک عدد ثابته یا کیس به کیس فرق داره , یعنی مثلا فلان دختر رو بالاتر از 114 تا حاضر نیستید قبول کنید ولی فلان دختر و شرایط خانوادگی خاص 500 تا رو هم از نظرتون مقبوله و قبول می کنید , یا نه کلا یک عدد ثابته که ربطی به خودتون داره نه طرف مقابل ( اگر حالت اوله چه شراطی در دختر و خانوادش باعث می شه این عدد بالا  و پایین بشه ) ...

سوال دومم هم اینه که فرض کنید رفتید یک جایی و همه چیزش رو پسندید ولی خوب بالای اون سقفی که مد نظرتون بوده مهریه تعیین کردند ایا بی خیال می شید , اصلا چیزی به اسم چونه زدن در مهریه داریم ؟! و ایا شما این کارو می کنید یا نه و کلا مهریه بالاتر از انتظارتون باشه بی خیال می شید می رید سراغ نفر بعدی یا قبول می کنید ...

سوالم از خانم ها هم مشابه سوال بالاست یعنی ایا مهریه کیس به کیس فرق داره یا کلا یک عدد و حدود ثابت داره , و مثلا یک خواستگار خیلی خوب اومده و شما رو پسندیده و شما هم می گید فلان مهریه و اون می گه قبول نمی کنم , ایا شما بهش جواب منفی می دید و منتظر کیس بعدی می شید که علاوه بر ویژگی هایی که در این آقا هست و شما کاملا پسندید مهریه شما رو هم قبول کنه یا نه با شرایط همین آقا کنار می یاین , در رابطه با قضیه چونه زدن در مهریه نظرتون چیه و اگر تجربه ای هم دارید ممنون می شم در اختیارم بزارید .
با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مهریه (۱۱۶ مطلب مشابه)