سلام
برای تهیه این نوع ماکارانی، مواد سس را به همون روش همیشگی درست کنید ( گوشت چرخ کرده + پیاز + فلفل دلمه ای + رب گوجه فرنگی و ادویه یا با مواد دیگه ای که دوست دارید) .

ماکارانی ها را هم آبکش کنید سپس بسته به اندازه ماکارانی مثلا برای یک بسته معمولی تعداد 3 عدد تخم مرغ را در کاسه همراه با کمی نمک و فلفل و ادویه و زعفران مخلوط کنید و ماکارانی آبکش شده را به آن اضافه کرده و مخلوط نمائید. ظرف تفلون یا پیرکس را چرب کرده و نصف ماکارانی ها را بریزید توش و روش را صاف کنید بعد مقدای پنیر پیتزای رنده شده بپاچید روی آن سپس مواد سسی را که از قبل آماده کردید بریزید روی پنیرها و دوباره کمی پنیر پیتزا و بعد هم باقی مانده ماکارانی ها را بریزید روی آن و صاف کنید سپس ظرف را به مدت نیم ساعت در فر قرار دهید. اگه این غذا را در همین ظرفی که درست کرده اید سر میز میبرید میتوانید مقداری پنیر هم روی آن بریزید تا برشته شود.

این غذا را در ماهیتابه روی گاز هم میتوانید درست کنید بعد از اینکه آنرا به روش بالا آماده کردید درب ظرف را گذاشته و به مدت نیم ساعت روی حرارت بسیار ملایم گاز قرار دهید تا غذا آماده شود و سپس آنرا در ظرف مورد نظر برگردانید.
"مونس"

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آشپزخانه خانواده برتر (۴۹ مطلب مشابه)