سلام.
اقای نجفی هم تو سایت شما و هم تو سایت های دیگه همش میگید در مورد علاقه های جنسیتون با همسرتون صحبت کنید. اما من فکر میکنم اگه بهش بگم چیکارو دوست دارم انجام بدی یا اینکه چی دوست دارم بهم بگی, لذتش از بین میره دیگه اون حس خوبو بهم نمیده. فکر میکنم دقیقا داره همون کاری رو میکنه که من گفتم. و ممکنه خودش دوست نداشته باشه.و یا تو انجامش هیچ شوقی نداشته باشه. اصلا اون کارو کلا دوست نداره. این فکرا باعث میشه دیگه واسم لذت نداشته باشه. اگه اون کارارو خودش انجام بده لذتش صد چندانه. اینطور نیست؟

پاسخ:
سلام
آموزش هایی که در این وبلاگ و وبسایت های مشابه ارائه میشه ، ممکنه صد در صد در مورد شما جواب نده . قبلا عرض شده که این آموزش ها رو باید برای خودتون بومی سازی کنید . می تونید ازشون الگو بگیرید . وقتی مثلا گفته میشه که فلان کار رو بکنید ، شما اون راهکار رو باید با همسرتون در میون بذارید و نظرش رو بپرسید . ممکنه نظر اون با چیزی که در این وبلاگ بیان شده 180 درجه فرق داشته باشه . پس به این آموزشها به عنوان یه نظر یا دیدگاه نگاه کنید نه راه حل صد در صدی .
احساسی که شما دارید محترمه و کسی نمی تونه شما رو مجبور کنه که خلاف این نظر رو داشته باشید .
رابطه ی جنسی دو بخش داره :
مثلا مرد در یه بخشی تامین کننده است و در بخش دیگه ای تامین شونده . وقتی داره شما رو تامین می کنه نباید مطلع باشه که شما رو چطور به وجد بیاره ؟ کاری که اون دوست داره ممکنه شما دوست داشته باشید . پس در بخشی که داره به شما لذت میده باید صد در صد طبق میل شما رفتار کنه . پس شما به لذتی که دوست دارید نمی رسید مگه این که بهش یاد بدید چه کار کنه .
در بخشی که مرد تامین شونده است نوبت شماست که باب میل اون رفتار کنید .
چیزی که بیان شد یه پیشنهاده . می تونید عمل کنید می تونید نکنید .
موفق باشید